به گزارش کلهرنیوز ،عبدالرضا مصری در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد   اظهار داشت: در حالی که رئیس مجلس برای سرکشی از بیماران کرونایی در بیمارستانها حاضر می‌شود آقای رئیس جمهور جلسه سران قوا را لغو کرده این جای تعجب است زیرا جلسه سران قوا تنها برای حل مشکلات دولت تشکیل شده و در واقع دولت مجوز های موردنیاز را در این جلسه اخذ می کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این فرصت از ابتدای انقلاب تاکنون در اختیار هیچ رئیس جمهوری قرار نگرفته خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری مجوزی را به سران قوا داده است که رئیس‌جمهور هرکاری بخواهد انجام دهد بدون طی مراحل قانونگذاری مجلس در این جلسه مطرح کند.

مصری با بیان اینکه چک سفید امضایی تحت عنوان جلسه سران قوا  در اختیار رئیس جمهور قرار گرفته، گفت: اینکه خود رئیس‌جمهور جلسه را لغو می کند و حضور نمی‌یابد علامت سوال بزرگی است که شاید نمی خواهد امور کشور پیش رود بلکه می خواهد اوضاع به همین روال ادامه یابد.

وی افزود: عدم حضور رئیس جمهور در جلسه سران قوا در حالی است که همه از ماسک استفاده می کنند و محیط هم ضدعفونی می شود و با توجه به اینکه سران قوا سه نفر هستند فاصله سه متری را به جای یک متر رعایت می کنند.

مصری خاطرنشان کرد:دانش آموزان شش هفت ساله را با فاصله یک متری مجبور به حضور در مدارس می‌کنند و همه مردم فعالیت می کنند با وجود صدور چنین احکامی، خودشان پس از شش ماه پا را از این کاخ پا بیرون نمی گذارند.

وی عنوان کرد: اینکه جلسه سران قوا را به خاطر خود لغو می‌کنند نهایت خودخواهی است زیرا همه مردم ایران در معرض ابتلا به کرونا قرار دارند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شبانه روز در مجلس حضور دارند، مردمی که از صبح تا شب فعالیت می‌کنند، دانش‌آموزانی که به دلیل نبود امکانات مجبور به حضور در مدارس هستند همه و همه در معرض کرونا قرار دارند آیا تنها رئیس جمهور در این مملکت باید از خود مراقبت کند تا به کرونا مبتلا نشود.

مصری تصریح کرد: این دستورالعمل‌هایی که به مردم اعلام می‌شود مبنی بر اینکه از ماسک استفاده کرده، فاصله اجتماعی را رعایت کنند و به شستشوی دستشان بپردازند، رئیس جمهور هم رعایت کند.

وی عنوان کرد: این رفتار رئیس جمهور در تاریخ ایران ثبت خواهد شد و نسبت به آن گلایه مند هستیم.

مصری خاطرنشان کرد: رفتار رئیس جمهور نه تنها در شأن رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه در شان یک رئیس جمهور کشور انتهای جدولی هم نخواهد بود اگر رژیم شاهنشاهی هم بود خود شخص شاه نیز اکنون اینگونه رفتار نمی‌کرد که رئیس‌جمهور انجام می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :