به گزارش کلهرنیوز، «رسول‌ بهرامی‌پور» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ارزش هر بسته را بیش از ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: در مجموع مبلغ ۲۴ میلیون تومان برای تهیه این بسته‌ها هزینه شد.

وی با اشاره به اینکه هر بسته شامل برنج، ماکارونی، روغن، مرغ و رب گوجه‌فرنگی است، اظهار داشت: همه این بسته‌ها توسط حقوقدانان بسیجی تهیه شده و از هیچ اداره یا ارگانی کمکی دریافت نکردیم.

او ادامه داد : بعد از کرونا بسیاری از مردم با مشکلات اقتصادی فراوانی روبرو شدند که حقوقدانان بسیجی استان کرمانشاه هم با اقدام جهادی خود و از ابتدای آغاز رزمایش مومنانه بیش از ۳۰۰ بسته حمایتی را تهیه و بین نیازمندان جامعه توزیع کردند.

این حقوقدان، فعالیت حقوقدانان بسیجی را در ارائه خدمات رایگان حقوقی به افراد نیازمند بسیار مهم توصیف کرد و گفت: بسیاری از افراد نیازمند به علت نداشتن استطاعت مالی از پیگیری امور حقوقی خویش عاجز هستند و لذا خیرین حقوقدان می‌توانند در عرصه خدمتگزاری به افراد نیازمند نقش‌آفرینی کنند.

وی افزود: مجمع خیرین حقوقدانان با مشارکت حقوقدانان بسیجی و مسوُولان مراکز حقوقی استان، خدمات حقوقی و قضایی رایگان به افراد نیازمند از قبیل مشاوره حقوقی تخصصی، وکالت، ثبت ازدواج، ثبت اسناد رسمی، امور کارشناسی، داوری، میانجیگری و پیگیری امور حقوقی افراد را ارائه خواهند داد.

«بهرامی‌پور» با بیان اینکه بزرگترین مبارزه با آمریکا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خدمت و گره‌گشایی از مشکلات مردم است، گفت: ما در سازمان بسیج حقوقدانان این تکلیف را در عرصه خدمات حقوقی و قضایی به مردم با همراهی و همکاری مراکز حقوقی مرتبط با جدیت دنبال می‌کنیم.

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :