به گزارش کلهرنیوز، شهناز حق پرست در گفتگو با خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی مرصاد  اظهار داشت: بر اساس بررسی آخرین نقشه های هواشناسی، ازصبح امروز تا صبح روز یکشنبه باعبور سامانه فعال بارشی از جو منطقه، به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق و آبگرفتگی معابرعمومی در سطح استان خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: بارش طی امروز شنبه شدت بیشتری خواهد داشت که در برخی نقاط رواناب تشکیل خواهد شد ودر برخي نقاط نیز با سیلاب های محلی و رگبار تگرگ همراه است.

حق پرست گفت: در روز یکشنبه تا صبح چهارشنبه شرایط جوی پایداری خواهیم داشت که روز یکشنبه مه صبحگاهی در برخی نقاط مهمترین پدیده جوی در سطح استان خواهد بود.

وی ادامه داد: به دنبال این وضعیت از اواسط وقت یکشنبه تا صبح چهارشنبه، در بعضی ساعات وزش باد و رشد ابر، مهمترین پدیده های جوی قابل انتظار در سطح استان خواهند بود.

این کارشناس هواشناسی اظهار داشت: هوای کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته بین حداقل ۱۰ و حداکثر ۱۱ درجه سانتیگراد در نوسان بود که سومار با بیشینه هوای ۲۵ درجه سانتیگراد گرمترین و کنگاور با ۹ درجه سانتیگراد سردترین شهرهای استان بودند.

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :