به گزارش کلهرنیوز، سرهنگ فضل الله شیری در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: با اعلام محدودیت های کرونایی در کشور و به تبع آن در استان کرمانشاه در شهرهای قرمز مراکز تعویض پلاک خودرو تعطیل است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه افزود: همچنین فعالیت کلیه آموزشگاه های رانندگی در شهرهایی که در وضعیت قرمز از لحاظ کرونا قرار دارند نیز تعطیل شده است و در شهرها با وضعیت نارنجی هم فقط آموزش عملی انجام می شود و کلیه آموزش های آیین نامه و برگزاری آزمون ها تعطیل هستند.

این مسئول با بیان اینکه با متخلفان برخورد قانونی می شود، بیان داشت: محدودیت های کرونایی به منظور اجرا به تمامی آموزشگاه های رانندگی ابلاغ شده و تیم های نظارتی نیز بر این مهم نظارت می کنند.

سرهنگ شیری خاطر نشان کرد: طی هفت ماه امسال عملکرد مراکز تعویض پلاک در بحث خودرو ۱۲ درصد افزایش و نیز در بحث موتور سیکلت ۱۴ درصد افزایش داشته ایم.

وی با اشاره به اینکه در زمینه شماره گذاری خودروهای نوشماره نیز شاهد افزایش ۱۴ درصدی هستیم، تصریح کرد: در زمینه خودروهای فرسوده و اسقاطی نیز شاهد کاهش ۴۵ درصدی هستیم که این مهم نشان دهنده کاهش خروجی خودروها و افزایش ورودی هستیم.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه عنوان کرد: در بحث صدور گاهینامه های جدید شاهد کاهش ۳۳ درصدی و در زمینه صدور گواهینامه های المثنی نیز ۱۴ درصد افزایش داشتیم.

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :