به گزارش کلهرنیور به نقل از کرمانشاه، در ادامه رزمایش کمک مومنانه امروز به همت سازمان بسیج حقوقدانان استان، ۵۰۰ بسته معیشتی در حمایت از خانواده‌های زندانیان استان تهیه و بین آن‌ها توزیع شد.

رسول بهرامی‌پور، مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه در حاشیه رزمایش کمک مومنانه و سرکشی از خانواده‌های زندانیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: این سازمان در راستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه به منظور کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه که در این شرایط کرونایی نیازمند خدمات‌رسانی و یاری‌رساندن هستند، فعالیت دارد.

وی ادامه داد: از آنجایی که یکی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه زندانیان هستند سازمان بسیج حقوقدانان استان در راستای کمک به خانوارهای زندانیان نیازمند به مناسبت گرامیداشت اولین سالگرد سردار رشید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی امروز رزمایش کمک مومنانه برگزار کرده است.

بهرامی‌پور اضافه کرد: اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی و مواد غذایی به خانواده‌های نیازمند و همچنین سرکشی از برخی از این خانواده‌ها به نمایندگی از این جامعه نیازمند، با حضور مسئولان، مدیر کل زندان‌های استان و سازمان بسیج حقوقدانان استان، هم‌اکنون در حال انجام است.

وی در پایان با دعوت از خیران در راستای آزادسازی زندانیان با اولویت جرائم غیرعمد، گفت: طرح آزادسازی زندانیان امسال در دستور کار است که تاکنون در قالب ۲ مرحله، ۱۶۱ زندانی جرائم غیرعمد آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشته‌اند و این طرح طی سه مرحله دیگر تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

حمیدرضا پوریانی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمانشاه نیز در سرکشی از خانواده‌های زندانیان ضمن دعوت از خیران در راستای کمک برای آزادسازی زندانیان، از اقدامات سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه تشکر و قدردانی کرد.

/منبع: فارس

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :