به گزارش کلهرنیوز، هوشنگ بازوند بعدازظهر امروز در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و اقتصاد مقاومتی استان با حضور مشاور ارشد وزیر نفت، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد دلاری در حوزه گاز و پتروشیمی یک پروژه عظیم و بی‌سابقه در استان کرمانشاه است.

وی افزود: سرمایه گذاری ۲ میلیارد دلاری معادل ۵۰ هزار میلیارد تومان است که می‌تواند ۱۰۰ هزار شغل در استان کرمانشاه ایجاد کرده و بسترساز تحولی بزرگ باشد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: این طرح می‌تواند جبران توسعه نیافتگی‌ها برای سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی باشد که در طول هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن ایستادگی کرد.

جذب ۱۱ درصد سرمایه‌گذاری‌های خارجی در حوزه صنعت و معدن

وی ادامه داد: استان کرمانشاه ۱۱ درصد سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در حوزه صنعت و معدن کشور را جذب کرده که رتبه چهارم جذب سرمایه گذاری کشور است.

بازوند با تاکید بر اینکه سرمایه یک جریان سیال است، گفت: مدیران باید از فرصت‌سوزی پرهیز کرده و بوروکراسی‌های متداول در پی جذب سرمایه‌های جدید را جذب و بسترهای لازم برای جهش در تولید و اشتغال استان را فراهم سازند.

استاندار کرمانشاه با اشاره بر کاربردی بودن پژوهش‌ها در استان کرمانشاه، بیان کرد: مردم باید اثرات این پژوهش‌ها را در زندگی و اقتصاد و معیشت خویش ببیند و بتواند چالش‌های استان را شناسایی کرده و برای آن راهکار ارائه دهد.

وی ادامه داد: پژوهش‌هایی که پس از مدتی راهی کتابخانه‌ها شوند، دردی از مردم دوا نخواهند کرد./مهر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :