به گزارش کلهرنیوز، علی رضایی در گفتگو با خبرنگار مرصاد، در خصوص نظر سنجی این شبکه اطلاع رسانی با موضوع عملکرد دولت تدبیر و امید، که ۸۴ درصد از مردم نمره ضعیفی را به آن اختصاص داده اند، گفت: به عنوان نماینده مردم در این موضوع همراه و همگام مردم هستیم.

نماینده مردم کنگاور و صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی، افزود: بعضی اوقات در قضاوت ها انصاف را رعایت می‌کنیم و گاهی بر اساس احساسات تصمیم می‌گیریم و بسیاری از حرف‌ها را به زبان نمی آوریم.

وی خاطر نشان کرد: اگر بر اساس انصاف سخن بگوییم دولت شعارهایی را که در ابتدای آغاز به کار داد و کلیدی را که به مردم برای حل مشکلات در ۱۰۰ روز اول نشان داد، به آن عمل نکرد و متاسفانه هر چه جلو رفتیم قیمت طلا، سکه، ماشین، مسکن و کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم تصاعدی بالا رفت.

رضایی بیان داشت: در حال حاضر مردم مشکلات امنیتی، فرهنگی، دینی و… ندارند بلکه مشکل اصلی آنها به مسائل اقتصادی برمی‌گردد.

این نماینده مردم اظهار داشت: وقتی سوال می‌شود که نظر شما در مورد عملکرد دولت چه هست اولین مشکلی که به ذهن می رسد همان مشکل اقتصاد و معیشت است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مردم به لحاظ مسائل معیشتی در تنگنا قرار دارند و ناراضی هستند و به تبع آن ما نماینده‌ها نیز ناراضی خواهیم بود.

رضایی گفت: الان درآمد شخصی که سرپرست یک خانواده ۵ نفره است متناسب با هزینه ها نیست نه در تامین مواد غذایی و کالاهای اساسی که ضرورت است تا خانواده دچار فقر غذایی و سوءتغذیه نشوند و نه به لحاظ نیازهای تفریحی و زیارتی که نیازهای روحی به حساب می آیند.

وی بیان داشت: با این افزایش قیمت ها که روز به روز با آن مواجه هستیم دولت تدبیر و امید نتوانست به قول هایی که در ابتدای دولت داد عمل کند.

وی همچنین به سیر نزولی بازار بورس از مردادماه تا کنون اشاره کرد و گفت: در این خصوص می‌بینیم دولت و در راس آن رئیس جمهور، مردم را دعوت کرد که در بورس سرمایه گذاری کنید و از این بابت خیالتان راحت باشد، لذا بسیاری از مردم به لحاظ اینکه حرفه ای نبودند و آشنایی نداشتند، وارد بازار سرمایه شدند و الان سرمایه اولیه آنها نصف شده است.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین گفت: در مجموع ما نماینده‌ها که از طرف مردم سوگند یاد کردیم تا زمانی که وارد مجلس شدیم از آنها دفاع کنیم و حرفشان را به گوش مسئولان برسانیم، می‌گوییم مردم از نظر معیشتی و اقتصادی در سختی و مشقت به سر می‌برند و ما این را درک می‌کنیم و به این لحاظ نمره خوبی به عملکرد اقتصادی دولت تدبیر و امید نمی‌دهیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :