به گزارش کلهرنیوز، در این رزمایش که در اداره کل زندان های استان برگزار شد، مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه اظهار داشت: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه  بحمدالله سازمان بسیج حقوق دانان استان توانسته است تاکنون شش مرحله توزیع بسته های معیشتی را انجام دهد و به طور ویژه سه مرحله اختصاصی خانواده زندانیان نیازمند بوده که امروز این رزمایش با پشتیبانی های سردار ریحانی فرماندهی محترم سپاه استان به استعداد دو هزار بسته معیشتی برگزار شد و ان شاالله بین خانواده زندانیان نیازمند که توسط اداره کل زندانها شناسایی شده اند، توسط حقوق دانان بسیجی در سراسر استان توزیع خواهد شد.

رسول بهرامی پور در ادامه گفت: در این سه مرحله اختصاصی  تاکنون قریب به سه هزار بسته معیستی بین خانواده زندانیان نیازمند توزیع شده است و تلاش میکنیم در آینده هم این کار خیر ادامه داشته باشد.

بهرامی پور همچنین ارائه خدمات مشاوره حقوقی ، وکالت رایگان، کارشناسی رایگان ، حضور گروه های جهادی حقوق دانان بسیجی در زندان های استان و آزاد سازی زندانیان  دارای محکومیت های مالی، غیر عمد و بدون خطر برای جامعه را از دیگر اقدامات کمک مومنانه سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه اعلام کرد. مدیر کل زندان های استان کرمانشاه نیز با تقدیر از توجه فرماندهی محترم سپاه استان و رزمایش کمک مومنانه سازمان بسیج حقوق دانان جهت خانواده

زندانیان نیازمند اظهار داشت: تعداد ۲۰۰۰ خانواده زندانیان نیازمند در همه شهرستان های استان شناسایی شدند که بسته های معیشتی این رزمایش به آنها تحویل خواهد شد.

پوریانی با اشاره به لزوم توجه مراکز مختلف به اشتغال زندانیان از همه خیرین و دستگاه ها خواست تا در امر گره گشایی از مشکلات خانواده زندانیان اداره کل زندان ها را یاری نمایند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :