به گزارش کلهرنیوز، در این دیدار مدیرسازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه درسخنانی با گرامیداشت دهه فجرانقلاب اسلامی و سالروز شهادت قاضی بسیجی سلیم قنبری اظهار داشت : شهید سلیم قنبری از قضات بسیجی ، مؤمن ، انقلابی ، متعهد ، پای کار و خدمتگزاربود که در دهه فجر انقلاب اسلامی در تاریخ ۲۱/۱۱/۱۳۹۳ جان عزیز خویش را در راه احیای عدالت تقدیم کردند . رسول بهرامی پور با اعلام تجدید پیمان حقوق دانان بسیجی استان کرمانشاه  با آرمانهای  امام راحل (ره) وشهدای والا مقام اظهارداشت : حقوق دانان بسیجی به فضل الهی راه این شهید والامقام را در راه تحقق عدالت درجامعه اسلامی ادامه خواهند داد.

دراین دیدارهمت محمدی قائم مقام سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کرمانشاه و رئیس مجمع بسیج حقوق دانان درسخنانی با  تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد وخاطره شهید قنبری اظهارداشت : این شهید والامقام از قضات پرتلاش دستگاه قضائی بود که وجودش برای قوه قضائیه و دادگستری مایه خیر و برکت بود. محمدی همچنین با بیان خاطراتی ازشهید قنبری اظهارداشت: ایشان انسانی پرتلاش و خدمتگزار بود که در راستای احقاق حقوق مردم و دفاع از حقوق آنان ازهیچ کوششی دریغ نکرد.

حجه الاسلام عزیزی مسئول دفتر آیت ا..عراقی نیز درسخنانی با اشاره به رشادتهای شهدای عزیزمان اظهارداشت : امروز زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهداء وظیفه همه ماست  و ادامه راه  امام راحل (ره) و شهداء و تجلیل از مقانم آنان  کمترین وظیفه ما  می باشد.

پیمان صیادان رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان کرمانشاه نیز دراین دیدار با بیان اینکه این  شهید والا مقام عمربا برکت خود را در راه خدمت به مردم سپری کرد افزود: خانواده این شهید عزیز باید به وجود چنین  شهید بزرگواری افتخارکنند.

دراین دیدار لوح تقدیر فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه  و سازمان بسیج حقوق دانان به خانواده معظم شهید قنبری تقدیم شد. دراین دیدارخانواده شهید قنبری ازمسئولین خواستند  تا به فکرمردم باشند و به مردم خدمت کنند و از دست اندرکاران گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیم قنبری به ویژه سپاه و بسیج حقوق دانان تقدیر کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :