به گزارش کلهرنیوز، شهناز حق پرست در گفتگو با خبرنگار مرصاد، اظهار داشت: هوای استان امروز ابری در برخی نقاط به ویژه در مناطق مرزی غبارآلود در بعضی ساعات همراه با بارش باران و برف خواهد بود، که به تدریج از اواخر وقت از شدت بارش و میزان غبار کاسته خواهد شد.

کارشناس اداره هواشناسی استان کرمانشاه گفت: در روز جمعه بارش غالباً پراکنده و عمدتاً در منطقه اورامانات متمرکز خواهد بود.

وی با اشاره به بررسی نقشه های هواشناسی تصریح کرد: به دنبال این شرایط موج بارشی دیگری در روزهای شنبه و یکشنبه جو منطقه را متاثر کرده که به تناوب موجب وزش باد و بارندگی در سطح استان خواهد شد.

حق پرست با اشاره به به کاهش تدریجی دمای هوا بیان کرد: بارش ناشی از موج یاد شده علاوه بر ارتفاعات، گردنه های برفگیر و مناطق سردسیر ممکن است در نواحی معتدل هم به شکل برف مشاهده شود.

کارشناس اداره هواشناسی استان کرمانشاه گفت: در۲۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل ۶ و حداکثر ۱۶ درجه سانتی گراد در نوسان بوده که در این بازه زمانی قصرشیرین با بیشینه دمای ۲۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و سنقر با کمینه دمای ۲ درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب به  عنوان گرمترین و سردترین نقاط استان گزارش و به ثبت رسیده اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :