به گزارش کلهرنیوز، رسول بهرامی پور در تشریح اقدامات کمک مؤمنانه گفت : در سال ۱۳۹۹ با مساعدت ها و حمایت های سردار ریحانی فرماندهی محترم سپاه استان ، ریاست محترم کل دادگستری ، دادستان محترم و مسئولین حقوقی و قضایی سطح استان در بخش های مختلف ورود شد و در این مدت یکساله ۶۰ گروه جهادی از حقوق دانان بسیجی به استعداد ۲۷۵ نفر با ۱۹۶ ساعت فعالیت در سراسر استان به خدمات مشاوره و معاضدتهای حقوقی پرداخته اند که تعداد ۴۳۵۴ نفر از این خدمات مشاوره ای منتفع شده اند ، تعداد ۱۶۵ نفر هم از افراد معسر و نیازمند از خدمات وکالت رایگان حقوق دانان بسیجی برخوردار شده اند.

وی افزود: همچنین تعداد ۳۵۰ نفر از زندانیان دارای محکومیت های مالی طی ۴ مرحله نهضت آزاد سازی زندانیان در چهارم آذر ماه همزمان با هفته مبارک بسیج ، ۱۳ دی ماه سالروز شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی ، ۱۵ بهمن ماه سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دهه مبارک فجر و ۱۹ اسفند ماه شهادت امام موسی کاظم (ع) از زندان های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده هایشان برگشتند.

رسول بهرامی پور در ادامه با بیان اینکه ۲۰ فقره کارشناسی رایگان نیز برای افراد معسر به صورت رایگان انجام شده است ، افزود : در سال گذشته تعداد ۲۰۱ فقره کارت هدیه بین نیازمندان و افراد معسر توزیع شده است .

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان با اعلام اینکه تعداد ۲۰۰۰ بسته فرهنگی بهداشتی و ۱۵۵۰ عدد ماسک بین افراد جامعه توزیع گردیده، گفت: با توجه به نیاز کتابخانه های اداره کل زندانها تعداد ۵۰۰۰ جلد کتاب هم جهت کمک به زندان های استان اهدا گردید که مورد استفاده زندانیان قرار گیرد. وی همچنین توزیع بسته های معیشتی را از دیگر خدمات مؤمنانه این سازمان اعلام کرد و افزود : در طول سال ۹۹ تعداد ۴۱۸۸ بسته معیشتی نیز بین افراد نیازمند و آسیب پذیر جامعه با حفظ کرامت آنها توزیع گردیده است .
مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه ارزش ریالی خدمات مؤمنانه مذکور در سال ۱۳۹۹ را مبلغ ۰۰۰/ ۱۴۹/ ۷۲۳/ ۳۷ ریال اعلام و اظهار داشت: امیدوار هستیم در سال ۱۴۰۰ نیز بتوانیم در راستای انجام رسالت های سازمانی اعم از جهاد حقوقی ، عدالت گستری و مبارزه با فساد و خدمتگزاری به مردم عزیزمان و گره گشایی از مشکلات حقوقی و قضایی آنان در حد توان خود گام های مؤثری برداریم .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :