به گزارش کلهرنیوز، ترکیب ششمین شورای اسلامی شهر سرپل‌ذهاب به ترتیب شامل بهرام اکبری با ۳۹۲۶ رأی، حشمت‌الله صفری با ۳۸۷۰ رأی، علی مرادیان با ۳۷۱۹ رأی، کیوان امینی با ۳۶۹۳ رأی، مسعود مروتی با ۲۸۳۷ رأی و اعضای علی‌البدل شامل شیرزاد صیدی با ۲۸۳۳ رأی و قباد کریمی با ۲۷۷۲ رأی و کیوان عزیزی با ۲۵۵۵ رأی است.

منتخبان شورای شهر کنگاور نیز منصور رحمتی با ۵۶۱۴، روح‌الله بختیاری با ۴۵۰۰ رأی، محمدعلی ملکی با ۴۲۰۷ رأی، محمد بدری با ۳۴۹۶ رأی، بیژن قزوینه با ۳۳۷۳ رأی، علی حیدرنژاد با ۳۲۲۲ رأی و مجید بدیه با ۲۹۰۴ رأی هستند.

در شهر سنقر به ترتیب آرای کسب شده یحیی سالاری با ۴۱۳۰ رأی، هادی فرهنگیان نیا با ۳۴۶۲ رای، الله رضا اعظمی با ۳۳۲۵ رای، حجت اله بیگلری ۳۱۰۳ رای، سید مهدی طالقانی سادات با ۲۳۰۳ رای به عنوان اعضای اصلی و رضا سنجری با ۲۲۲۳ رای، سحر فعله گری با ۲۰۷۰ رای و سمیه بنی عامریان با ۲۰۰۵ رای از مجموع ۱۹۴۶۱ رای ماخوذه به عنوان عضو علی البدل از میان ۳۷ نامزد انتخاب شدند.

در شهر سطر نیز از مجموع ۹۵۲ رای ماخوذه محمد ابراهیم حشمتی با ۳۵۱ رای، فرهاد نوری سطری با ۳۴۶ رای، خانم بهاره صادقی سطری با ۳۳۳ رای، آقایان یزدان یاوری با ۲۷۶ رای، سجاد صادقی سطری با ۲۶۹ رای به عنوان اعضای اصلی و آقایان مهرداد بابایی راد با ۲۶۱ رای، علی رضائی با ۲۵۱ رای، رضاعلی پناهی ۲۲۸ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر سطر انتخاب شدند.

در شهر جوانرود به ترتیب آرای کسب شده مسلم باباجانی با ۳۳۳۲ رأی، یزدان هوشنگی با ۳۲۸۳ رأی، بهمن ویسی‌نور با ۲۷۱۵ رأی، سما عزیزی با ۲۶۵۲ رأی، یاور مرادی با ۲۲۴۰ رأی، انور احمدی با ۲۰۹۴ رأی، اختر ویسی با ۲۰۶۴ رأی، فریدون ابراهیمی با ۲۰۱۲ رأی و شهاب کریمی با ۱۸۵۸رأی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند./تسنیم

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :