به گزارش کلهرنیوز،  علی حسینی* در یادداشتی نوشت: این روزها که خوشبختانه نتیجه دلخواه ملت در انتخابات مشخص شد و آیت الله رئیسی انتخاب شدند، وظیفه تمام کسانی که منتظر این روزها بوده اند این است که به دولت انقلابی کمک کنند. باید گفت که تازه، کار برای همه ما شروع شده است؛ آستین ها را باید بالا بزنید که وقت کار و تلاش برای مردم فرا رسیده است. سدهای دولت ناکارآمد کم کم در حال ترک خوردن است و ان شالله دولت مردمی طعم واقعی خدمت را به مردم می چشاند.

حال شاید برای خیلی ها سوال باشد که وظیفه ما برای کمک به دولت انقلابی چیست؟ سعی می کنم که در یادداشت هایی، این وظیفه را برای یادآوری به خودم و برخی دیگر از علاقه مندان به دولت انقلابی بیان کنم.

در قدم اول باید در راستای حل چالش های پیش روی پیشرفت این منطقه، مشکلات انبوهی که در کرمانشاه وجود دارد و احتمالا تلاش زیادی در دولت ۸ ساله تدبیر و امید برای آن انجام نشده را از طریق نخبگان و مردم شناسایی کرده و برای ارائه به دولت انقلابی آماده کنیم. شناسایی مشکل، قدم اول است و اگر دولتمردان در مرکز با این مشکلات به صورت دقیق آشنا باشند، در انتخاب مدیران استانی بهتر می توانند عمل کنند. طرح مشکلات در رسانه قطعا روش خوبی خواهد بود زیرا هم شفافیت دارد و هم دسترسی ها را راحت تر کرده و سرعت طرح مشکلات را بیشتر می کند که همه به آرمان های دولت انقلابی که همان رفع مشکلات مردم است، کمک خواهد کرد.

بر همین اساس همکاری نخبگان استانی و مردم با رسانه ها برای طرح مشکلات راهی است که پیش روی ما در کرمانشاه قرار دارد.

ما با ابزار رسانه ای خود سعی می کنیم که این راه را پیش ببریم و از تمام نخبگان حوزه های مختلف که در این مسیر همراه ما شده اند تشکر کرده و از دیگر نخبگان و مردم هم دعوت می کنیم که در این مسیر به ما کمک کنند.

ادامه دارد…

*روزنامه نگار- فعال اجتماعی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :