به گزارش کلهرنیوز، غلامرضا سالمیان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده از سوی سازمان سنجش در نوبت‌ صبح روزهای چهارشنبه نهم، پنج‌شنبه دهم، جمعه یازدهم و شنبه دوازدهم تیرماه جاری همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد  شد.

وی افزود: آزمون سراسری علاوه بر شهر کرمانشاه در شهرستان‌های اسلام آباد غرب، پاوه، ثلاث باباجانی، جوانرود، دالاهو، روانسر، سرپل ذهاب، سنقر، صحنه، قصر شیرین، کنگاور، گیلانغرب و هرسین نیز برگزار می شود.

سالمیان تعداد داوطلبان استان کرمانشاه در آزمون سراسری امسال را ۴۳ هزار و ۹۶۸ نفر اعلام و عنوان کرد: از این تعداد ۲۵ هزار و ۹۴۷ نفر معادل ۵۹ درصد زن و ۱۵ هزار و ۲۱۰ نفر معادل۴۱ درصد مرد هستند.

وی تصریح کرد: تعداد داوطلبان شهر کرمانشاه ۲۳ هزار و ۲۷۸ نفر شامل ۱۴ هزار و ۲۵۴ نفر معادل ۶۱ درصد زن و ۹ هزار و ۲۵ نفر معادل ۳۹ درصد مرد است.

معاون آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: داوطلبان کرمانشاهی در حوزه‌های آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور، دانشگاه صنعتی و دانشگاه رازی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

سالمیان خاطرنشان کرد: دانشگاه رازی با داشتن ۱۰ حوزه فرعی پذیرای هفت هزار و ۵۴۱ نفر از داوطلبان است.

وی افزود: داوطلبان برای مشاهده و چاپ کارت ورود به جلسه آزمون، می‌توانند از امروز یکشنبه مورخ ششم تیر ماه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه کنند.

سالمیان گفت: باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ و در روز شنبه هفته آینده از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه به نشانی کرمانشاه، باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی، سازمان مرکزی، طبقه اوّل، اتاق ۲۱۹ دایر است.

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :