به گزارش کلهرنیوز، رسول بهرامی پور اظهار کرد: با توجه به جنایات متعددی که توسط منافقین و آمریکا جنایتکار در ایران اسلامی به وقوع پیوسته ۶ الی ۱۲ تیر ماه با تاکید رهبر معظم انقلاب هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی نام گرفته است.

وی افزود: سو قصد به رهبر معظم انقلاب، به شهادت رساندن شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی، بمباران سردشت توسط صدام با حمایت کشورهای اروپایی و آمریکا، به شهادت رساندن آیت الله صدوقی و ساقط کردن هواپیما مسافربری ایران با ۲۹۰ سرنشین که ۶۶ نفر آن کودکان بودند بخشی از جنایات منافقین و آمریکا در ایران است.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه با اشاره به سو استفاده کشورهای غربی از کلمه حقوق بشر تصریح کرد: مدعیان حقوق بشر برای حفظ و به دست آوردن منافع خود دست به انجام جنایت‌های بسیاری در جهان زده‌اند که می‌توان نمونه‌های متعدد آن را در کشورهای منطقه دید و حقوق بشر را به ابزاری برای زیر فشار قرار دادن کشورها تبدیل کرده‌اند.

بهرامی پور بیان کرد: بسیج حقوقدانان وظیفه خود می‌داند که مصادیق حقوق بشر آمریکایی را در داخل و خارج از کشور تبیین کند اگر چه ماهیت و جنایات آمریکا امروزه برای بسیاری از مردم جهان روشن شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های برگزار شده در هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی خاطر نشان کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی و ارسال پیامک به جامعه هدف، برگزاری یادواره شهید سلیم قنبری از شهدای حقوقدان کرمانشاه و شهید شاخص بسیج حقوقدانان کشور در سرپل ذهاب، برپایی میز خدمت مشاوره حقوقی در مصلاهای نماز جمعه در استان کرمانشاه، اعزام تیم‌های جهادی حقوقی و پزشکی رایگان به زندان مرکزی کرمانشاه و توزیع بسته معیشتی بین خانواده زندانیان از جمله اقدامات صورت گرفته در هفته حقوق بشر آمریکایی است.

رئیس بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه با اشاره به آزادی ۳۶۸ زندانی از ابتدای آغاز طرح نهضت آزادی زندانیان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه اضافه کرد: همچنین در مرحله سوم نهضت آزادی زندانیان در هفته قوه قضائیه تعداد هشت نفر از زندانیان دارای محکومیت مالی از زندان آزاد شدند و به کانون خانواده بازگشتند و در مجموع ۳۶۸ زندانی از آغاز طرح نهضت آزادی بسیج حقوقدانان از زندان آزاد شده‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :