به گزارش کلهرنیوز به نقل از خبرگزاری فارس،  آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور، عصر امروز پنج‌شنبه در بازدید از پیش اعلام نشده در داروخانه ۲۹ فروردین تهران که از مراکز اصلی توزیع داروهای کرونایی و غیر کرونایی است، حضور یافت و با مردم و کادر اجرایی این داروخانه گفتگو کرد.

رییس جمهور در این بازدید از نزدیک و بی واسطه در جریان مشکلات مردم و مراجعه کنندگان درخصوص تهیه داروهای مختلف قرار گرفت.

رییسی در این بازدید گفت: همه توان دولت برای موضوع کرونا بسیج شده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه بطور روزانه و در جلسات مختلف پیگیر این موضوع هستم، افزود: فردا جلسه کمیته های تخصصی کرونا را خواهیم داشت و روز شنبه هم در جلسه ستاد ملی کرونا، بطور ویژه مسئله را دنبال خواهیم کرد.

آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه جان مردم از همه چیز برای ما مهمتر است، اظهار داشت: معاون اول رییس جمهور هم جلسات متعددی برای موضوع واردات واکسن و نیز دارو برگزار کرده و انشالله مجموع این فعالیت ها باعث شود که مشکلات در این حوزه برطرف شود.

رئیس جمهور در این بازدید، ضمن تشکر از زحمات کارکنان داروخانه ۲۹ فروردین نیروی زمینی ارتش در ارائه داروهای کرونایی به مردم، گفت: با توجه به شرایط موجود شما باید آستانه تحمل خود را بالا ببرید، مردم به خاطر جان عزیزانشان اینجا مراجعه می کنند.

وی همچنین با تاکید بر جایگاه ارزشمند کادر درمان افزود: برابر فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همه ما قدردان زحمات شما هستیم،  امروز همه ما در حال امتحان هستیم، شما عزیزان نیز با کمک به مردم در حال امتحان هستید.

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :