به گزارش کلهرنیوز به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، صبح امروز یکشنبه و با حضور فرماندار، مراسم تحلیف و ادای سوگند ۹ عضو دوره ششم شورای اسلامی شهر کرمانشاه برگزار شد.

بر این اساس استارت آغاز به کار شورای شهر کرمانشاه زده شد.

از آنجا که نخستین جلسه هر دوره شورا تحت ریاست مسن‌ترین و جوان‌ترین عضو شورا تشکیل می‌شود، در شورای ششم نیز  هاشم درویشی مسن‌ترین و سید میثم موسوی اجاق و پوریا فخری جوان‌ترین افراد و اداره کننده نخستین جلسه شورا خواهند بود.

به این ترتیب مراسم تحلیف ششمین دوره شورای شهر کرمانشاه با هیات رییسه سنی کار خود را آغاز کرد.

در جریان این جلسه اعضاء سوگند یاد کرده و آن را امضاء کردند.

رای شهر فقط برای شورای شهرداری نیست/ حضور اعضای شورا باید در جلسات پررنگ باشد

فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از حضور پرشکوه مردم در انتخابات و با تبریک به منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر، اظهار داشت: امیدوارم کمربندهای خدمت را محکم ببندید و به عنوان اعضای ششمین دوره شورای شهر تلاش خود را جهت بهبود اوضاع به کار بگیرید.

فرماندار کرمانشاه افزود: در قضیه رد صلاحیت دو نفر از منتخبین دور ششم هیچگونه دخالتی نداشتیم و این قضیه در سطح ملی بود و امیدواریم به زودی موضوع مرتفع شود و با ملحق شدن ۲ عضو دیگر شورای شهر به ۱۱ نفر امورات پیگیر شود.

وی بیان داشت: در جمع ۱۱ نفره بدون شک اختلاف نظرات وجود دارد که این برای پیشبرد امورات شهر بسیار موثر خواهد بود اما باید سعی کنید برای حفظ منافع عمومی مردم اختلاف نظرات و دیدگاهها را در جایی قطع کنید.

رنجبر خاطر نشان کرد: مردم با رأی خود به شما اعتماد کردند و الان شما باید به عنوان نماینده بیش از یک میلیون نفر جمعیت شهر کرمانشاه بار سنگینی به دوش دارید و باید دغدغه مند آنها به خصوص حاشیه نشین ها باشید.

وی ادامه داد: رای شهر فقط برای شورای شهرداری نیست بلکه شورای کل شهر در تمام حوزه ها است.

رنجبر اذعان تاکید کرد: حضور اعضای شورا باید در جلسات پررنگ باشد و در جریان همه امور قرار بگیرید چرا که در ادوار گذشته این ضعف وجود داشته است.

وی روش های گذشته را غیرقابل قبول دانست و گفت: شورای ششم با دیدگاه جدید سعی کنند از هرگونه فرصت سوزی جلوگیری شود تا الگویی برای سایر شوراها شوند.

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :