به گزارش کلهرنیوز، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمانشاه، شهرام کرمی با اشاره به مصوبه بیست و سوم مرداد ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: براساس این مصوبه از فردا دوشنبه به مدت یک هفته تعطیلی شش روزه اصناف، مشاغل دولتی و بانک‌ها را همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه نیز خواهیم داشت.

دادستان کرمانشاه افزود: با توجه به اینکه این تصمیم به منظور کنترل بیماری کرونا گرفته شده است همه دستگاه‌های اجرایی در استان کرمانشاه موظف به اجرای کامل آن هستند و کم‌‌کاری را از هیچ دستگاهی نمی‌پذیریم و در صورت تخلف برخورد قضایی انجام می‌شود.

کرمی بیان کرد: پلیس راهور استان کرمانشاه باید از هرگونه سفر غیرضروری وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی جلوگیری کند‌ و تمام اصناف نیز جز اصنافی که مایحتاج مردم را تامین می‌کنند تعطیل شوند.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل گشت مشترک برای اجرای این مصوبات افزود: این گشت با محوریت فرمانداری و با حضور برخی دستگاه‌ها مثل تعزیرات، اجرائیات شهرداری و سایر نهادهای مرتبط باید با جدیت تمام فعال شود و ضمن بازرسی‌های مکرر تصمیمات مقتضی را اتحاذ کند.

به گفته دادستان کرمانشاه، عدم حضور دستگاهی در گشت مشترک، حسب تصمیمات اتخاذه از سوی دادستانی و سازمان بازرسی مورد بررسی و اتخاذ تصمیم مناسب قرار خواهد گرفت.

 وی با تاکید براینکه دادسرای استان کرمانشاه در راستای اجرای دقیق این مصوبات در کنار  نیروی انتظامی و مرکز بهداشت خواهد بود گفت: نماینده تام الاختیار دادستان در ستاد کرونای استان کرمانشاه نیز معرفی شده و حضوری فعال در این ستاد دارد./تسنیم

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :