به گزارش کلهرنیوز ،علی فرخی فعال رسانه ای استان کرمانشاه و شهرستان اسلام آبادغرب در واکنش به تلاش برخی نمایندگان استان جهت ابقا بازوند در استانداری کرمانشاه در یادداشتی نوشت؛  بازوند باید برود.

« از دشمنان برم شکایت به دوستان

چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم»

 به عناوین مختلف و طرق گوناگون از مشکلات بزرگ و دردهای این دیار در طول این سالها سخن راندیم، دادخواستیم، فریاد برآوردیم و …

هر چه انتقاد کردیم، ضعیفتر شدیم. هرچه پروبال زدیم، بیشتر غرق شدیم و هرچه در وصف جگر سوخته مردم کرمانشاه  و جور مشکلات نگاشتیم، بیشتر تهدید شدیم.

جناب آقای بازوند!  با یگانی از نیروهای غیربومی به استقبال مدیریت این استان آمدید، پس از گذشت این چند سال به لطف توان و لیاقت همین نیروهای غیربومی، کماکان طلایه دار بیکاری و عقب ماندگی در کشور هستیم!!!

اعتیاد جوانان و آمار عجیب و غریب فساد و خودکشی و بزهکاری هم که 《 علی برکت الله》

از استخدامهای رانتی و فامیلی در شهرداری هم که تا سخن به میان آوردیم، گویا شما اجنه و ما بسم الله بودیم!!!

نابودی منابع طبیعی و زمینهای درجه یک کشاورزی با احداث اتوبان  بیستون و سرابله، سکوت نابخشودنی در باب سد چناره و نیز عدم توجه به پتروشیمی اسلام آباد غرب در سالهای گذشته ، تنها گوشه ای از کارنامه درخشان جنابعالیست!

بعضی از نمایندگان استان هم که در لاک خویش فرو رفته و در هیچ موضوعی تن به سختی نمیدهند و خویش را به خطر نمی افکنند، مگر استاندار غیر بومی چه گلی بسر مردم استان زده است که سکوت اختیار کرده اید؟!

 در این برزخ سیاسی و برهوت اقتصادی که برایمان رقم خورده، گویا باید دست به دامان نمایندگان دیگر استانها شویم که داد  کرمانشاه را  بستانند!

آیا حق مردم ستمدیده این دیار پس از چهل و چند سال حضور حماسی در صحنه های مختلف سیاسی و انقلابی و جنگ تحمیلی این است؟!

 

قضاوت با شما…

✍ علی فرخی/

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :