به گزارش کلهرنیوز به نقل از اسلام آباد خبر ، جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب امروز در معیت دکتر نادری رئیس شبکه بهداشت درمان شهرستان و مهندس محمدی معاونت بهداشت شبکه از مراکز تجمیعی واکسیناسیون شهراسلام آبادغرب بازدید بعمل آوردند.

فرماندار اسلام آبادغرب  در حاشیه این بازدید در گفتگو با اسلام آباد خبر ،  اظهار کرد: ۵۵ درصد جمعیت شهرستان برعلیه ویروس کرونا واکسیناسیون شده اند و ۶ مرکز روستایی و ۴ مرکز شهری در این زمینه فعال هستند که در نوبت اول ۶۷٫۲۰۹ دوز و نوبت دوم ۳۳٫۸۲۰ دوز و در مجموع ۱۰۱٫۰۲۹ دوز واکسن کرونا در شهرستان تزریق شده است.

وی عنوان کرد: استقبال مردم خوب بود اما انتظار است با فعال شدن این مراکز و ظرفیت های در نظر گرفته شده که آماده خدمات بیش از این هستند و توقع داریم مردم شریف اسلام آبادغرب به لحاظ حفظ سلامت خویش و ارتقای سلامت جامعه حتما در روز های آینده مراجعه نمایند و از واکسن استفاده کنند، ضمن اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در کنار واکسیناسیون جزو .الزاماتی هست که باید مورد اهتمام قرار بگیرد.

فرماندار شهرستان گفت: بنابر اعلام ستاد ملی کرونا، حضورکارکنان دولت که واکسن نزده اند در محل کار ممنوع می باشد و عدم حضور ایشان غیبت محسوب می گردد و از نظر مقررات اداری پیگیری لازم در این صورت انجام خواهد گرفت.

حیدری تصریح کرد: به لحاظ حمایت های دولت این آمادگی در شهرستان وجود دارد که همه آحاد جامعه مورد واکسیناسیون قرار گیرند و انتظار هست شاهد حضورسطح گسترده ترمردم در مراکز واکسیناسیون باشیم.

وی افزود: اخیرا” اطلاع رسانی لازم از طریق رسانه ها و بلندگو در سطح شهرصورت گرفته و چهارمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مرکز بهداشتی شماره سه شهرستانی فعال شده و آماده خدمت رسانی به مردم است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :