به گزارش کلهرنیوز،  در این نشست مدیر سازمان بسیج حقوق دانان با ارائه گزارشی از اقدامات این سازمان در خدمات رسانی به زندانیان اظهار داشت: به لطف الهی و در ادامه سلسله برنامه های نهضت آزاد سازی زندانیان توسط سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه،  در آستانه فرا رسیدن چهل و  دومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین ستاد آزاد سازی زندانیان با عنوان طرح احرار با حضور مسئولان حقوقی و قضایی ، فرماندهی محترم سپاه استان، مدیران مرتبط و رییس کل محترم دادگستری استان برگزار شد و در نتیجه مقرر شد ۵۰۰ زندانی در سطح استان در آذرماه ۱۴۰۰ آزاد شوند.

رسول بهرامی پور افزود: در این راستا پویش نذر رهایی برنامه ریزی شده و ان شاالله مردم عزیزمان، خیرین و همه اقشار مختلف جامعه و بسیجیان دریادل با واریز کمک های نقدی خود به

شماره کارت:۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۷۰۲۶۸

  به نام گروه جهادی شهدای حقوق دان استان کرمانشاه در این امر خداپسندانه ما را یاری خواهند کرد.

در ادامه مدیر کل زندان های استان نیز با تقدیر از برنامه های بسیج حقوق دانان در کمک به زندانیان و زندانهای استان افزود: زندان های استان بسترهای لازم را جهت اجرای طرح احرار و نهضت آزاد سازی زندانیان فراهم خواهد کرد. پوریانی در این نشست از روسا و مسولیت بخش های مختلف زندانهای استان و به ویژه زندان مرکزی خواست تا همکاری های لازم را در اجرای این طرح به عمل آورند.

در ادامه قاضی ناظر زندان مرکزی کرمانشاه گفت:  تمهیدات قضایی برای کمک به اجرای طرح بر اساس دستورات رییس کل محترم دادگستری و دادستان محترم استان اندیشیده شده است. عینی در ادامه اظهار داشت ما هم در کنار سازمان بسیج حقوق دانان مصمم هستیم افراد واجد شرایط مشمول این طرح قرار گیرند و بی شک مجرمین خطرناک مشمول این آزادی نخواهند شد. در پایان این نشست سرهنگ فتاحی معاون بهداشت و درمان سپاه نبی اکرم( ص) استان کرمانشاه از اجرای برنامه خدمات رسانی بهداشتی،درمانی،پزشکی و دندانپزشکی به مناسبت هفته بسیج در آذرماه در زندان مرکزی کرمانشاه خبر داد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :