به گزارش کلهرنیوز، سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه در ارزیابی ها و نظارت های تخصصی عملکردی سازمان بسیج مستضعفین کشور موفق به کسب رتبه اول کشور گردید. متن تقدیر رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور خطاب به مسئول،آحاد کارکنان و بسیجان سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه  به این شرح است :

مسئول، آحاد کارکنان و بسیجان محترم سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه

در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) ،  بر اساس ارزیابی های  صورت گرفته مبتنی بر فرآیند اشراف کلی ریاست  سازمان بسیج مستضعفین در وضعیت  و عملکرد سال ۱۳۹۹ ، مفتخر به کسب عنوان موفق ترین سازمان قشری در سطح  بسیج   در ششمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج گردیده اید.  بی شک این موفقیت  مرهون تلاشها و نقش عوامل انسانی موثر آن سازمان می باشد . اینجانب بر خود لازم می دانم  از مجاهدتهای بی وقفه و تلاشهای مخلصانه شما تقدیر و تشکر نمایم . ان شاءالله با اتکال به  خداوند سبحان و تحت توجهات حضرت ولی عصر و پیروی از  رهنمودهای حکیمانه نایب بر حقش امام خامنه ای (مدظله العالی) در خدمت صادقانه به اسلام و انقلاب و توسعه تفکر بسیجی ، موفق و مؤید باشید.

سرتیپ پاسدار   غلامرضا سلیمانی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور

 

 پایگاه خبری تحلیلی کلهرنیوز، این موفقیت را به تمامی کارکنان جهادی و مردمی سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه به ویژه مدیر محترم سازمان جناب دکتر رسول بهرامی پور تبریک وتهنیت عرض نموده و از قادر متعال دوام سلامت و توفیقات روز افزونتان را در خدمت به مردم استان مسئلت می‌نماییم.

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :