به گزارش کلهرنیوز ، چهارمین مرکز سونوگرافی و رادیولوژی با حضور مسئولان شهرستان و با حمایت بانک توسعه‌ تعاون افتتاح شد.

این مرکز سنوگرافی و رادیولوژی سرکار خانم دکتر شهناز محمدی در اسلام آباد غرب با حضور امام جمعه، فرماندار، ریاست بانک توسعه تعاون، ریاست شبکه بهداشت و رییس نظام پزشکی شهرستان افتتاح و آماده خدمت دهی به همشهریان و هم استانی های عزیز می‌باشد.

این مرکز دارای دستگاه سونوگرافی باقابلیت انجام کلیه سونوگرافی ها دستگاههای رادیولوژی جنرال رادیوگرافی فک ودندان ماموگرافی(گرافی سینه درخانمها)وانجام تمام رادیوگرافی های ساده ورنگی می باشد.

دکتر محمدرضا نادی رئیس شبکه بهداشت و درمان در این رابطه گفت: از مزیت های این موسسه خصوصی این است که مدیر فنی این مرکز از بانوان است که از مطالبات مکرر مردم و دفتر امام جمعه شهرستان بوده و یک سری سونو گرافی های بارداری و تشخیص دوقلویی در این مرکز برای اولین بار است که در شهرستان انجام می شود که با توجه به شیوع بیماری کروناو خطرات تصادف و … می تواند موجب کاهش تردد به مرکز استان شود.

وی افزود: با توجه به حضور متخصصین و تجهیزات پیشرفته در اسلام آبادغرب، پتانسیل قطب درمانی غرب استان در این شهرستان توسعه یافته و حتی ظرفیت توریست درمانی هم با توجه به مرزی بودن استان فراهم خواهد شد.

/اسلام آبادخبر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :