به گزارش کلهرنیوز ، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: آمریکا و بسیاری از همپیمانانش که همواره مدعی دفاع از حقوق بشر بوده اند جلوی چشم جهانیان این حقوق را نقض می کنند تا خوی درندگی خود را به نمایش بگذارند.
وی افزود: آمریکا، فرانسه و انگلیس اعتبار و آبرویی مقابل مردم دنیا ندارند و دیگر کسی ادعای پوچ و واهی آن ها را در خصوص حقوق بشر و حمایت و پشتیبانی از مردم را باور نخواهند کرد.
آیت الله علما ادامه داد: حمله هفته گذشته این سه کشور به سوریه و حمایت مستقیم از تجاوز متحدانشان به کشورهای دیگر، نقض مسلم حقوق بشر است تا بازهم ثابت شود به این کشورها امید و اعتباری نیست.
خطیب جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه های نماز، به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با وزیر و مدیران اطلاعات کشور اشاره و اظهار کرد: در این دیدار صمیمی، معظم له بارها کارکنان اطلاعات را مورد تفقد قرار داده و آن ها را فرزندان امام راحل (ره) نامیدند.
وی گفت: خطاب قرار داده شدن نیروهای اداره اطلاعات به عنوان فرزند امام (ره) وظیفه آن ها را سنگین تر از قبل کرد چرا که باید امام وار زندگی کنند و راه و مسلک ایشان را به بهترین شکل ممکن ادامه دهند.
آیت الله علما با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در این دیدار از کارکنان وزارت و ادارات اطلاعات خواستند که انقلابی بمانند، افزود: خوشبختانه در تمام سال های گذشته همینگونه نیز بوده است و سربازان گمنام امام زمان بهترین مدافع و حامی ولایت و انقلاب اسلامی بوده اند.
نماینده ولی فقیه در استان همچنین با تبریک فرا رسیدن روز پاسدار و تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همین که دشمنان نظام، سپاه را تحریم می کنند یعنی این نیروی انقلابی راهش را درست پیموده و در دنیا اثرگذار بوده است.
وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز با اقتدار مقابل زیاده خواهی های دشمنان ایستاده و با قدرت از ولایت، انقلاب و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی دفاع می کند.
آیت الله علما در پایان با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، امام حسین (ع) را چراغ هدایت و کشتی نجات برای تمام بشریت دانست و افزود: در این میان فرقی میان مسلمان و غیرمسلمان نیست و دست شفاعت ایشان بر سر همه مردم جهان گسترده است./ایرنا

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :