به گزارش کلهرنیوز به نقل از اسلام آباد خبر ، جلسه ارتقاء امنیت اجتماعی باحضور فرماندار و اعضا برگزار و مصوباتی برای اجرا به تصویب اعضا رسید.

حمید رضا کرمی سرپرست فرمانداری اسلام آبادغرب در این جلسه اظهار کرد: خدمات انجام شده کافی و زیبنده مردم عزیز و  در شأن شهرستانی با این همه ایثار و جانفشانی در دوران دفاع مقدس نیست.

وی افزود: تأکید می کنم هر مصوبه ای که در جلسات به تأیید اعضا می‌رسد باید در اسرع وقت و بادقت  انجام شود و باید آیندگان ما به زیبایی و تفرج‌گاه‌های شهر افتخار کنند.

کرمی عنوان کرد: انتظارات بنده از مدیران این است که  مدیران شهرستان اسلام آباد غرب هر ساعت از شبانه روز باید برای پیگیری و انجام ماموریت های تعریف شده پای کار باشند از اولویت های مدیریت شهرستان تغییر سیمای شهر و باید این مبلمان شهری تغییر کند، فضای سبز شهر باید احیا و به درستی نگهداری شود.

وی افزود: برای خدمت به مردم و توقعات بحق آنها با کسی تعارف نداریم باید باقانون گریزانی که به فکر سود و منفعت خود هستند و برای همسایگان موجب اذیت و آزار هستند برخورد شود، اینکه امروز بحث مزاحمت سد معبر، ضایعات فروشان، نمایشگاه ماشین و خیلی دیگر از موارد ساماندهی نشده پذیرفتنی نیست.

 سرپرست فرمانداری اسلام آبادغرب تأکید نمود: همه پای کار باشید و مصوبات را بصورت قانونی اجرا کنید نمی‌توانیم بخاطر معدود افراد ، ۱۴۰هزار نفر جمعیت شهر را مایوس کنیم .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :