به گزارش کلهرنیوز به نقل از اسلام آباد خبر ،پنجمین محفل شعر چیا به مناسبت روز قلم شامگاه امروز با معرفی نویسنده و شاعر آیینی رویا ثقفی در پارک شهدای اسلام آبادغرب برگزار شد.

خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب با تبریک روز قلم به نویسندگان شهرستان اسلام آباد غرب گفت: امروز بسیار خوشحال و خرسندیم که آیین باشکوه روز قلم را با معرفی یکی از بانوان نویسنده و شاعر متعهد سرکار خانم رویا برگزار می کنیم.

وی افزود: اسلام آبادغرب شهری پرظرفیت و پر پتانسیل است و شایستگی آن را دارد که به عنوان قطب فرهنگی و هنری کشور معرفی شود.

تمری عنوان کرد: اگر امروز ما جمع شدیم تا خانم ثقفی را تقدیر و معرفی کنیم در حقیقت داریم هویت فرهنگی و تمدنی و هنری خود را پاس می داریم و این کار پاسداشت فرهنگ و هویت منطقه است.

رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان اسلام‌آبادغرب از همکاری و همراهی انجمن ها، موسسات و رسانه ها در این برنامه تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه مراسم شاعران  و نویسندگان شهرستان روح الله شرفی، احمد بساطی،مهرداد مولایی، مهناز مرادی، سمیه سلیمانی ، زهرا نیکخواه، رویا ثقفی،سمیه صفری و شاعره نونهال فاطمه زهر اله دادی  اشعار و دلنوشته های خود را قرائت کردند ، گلمراد سلیمی به اجرای موسیقی و یداله ویسمرادی به زنده نویسی خوشنویسی پرداختند.

رویا ثقفی شاعر بانوی اسلام آبادغرب است که دارای دو اثر ارزشمند با عنوان کجای خوابم بود باران ؟! و کتاب  شیمی مثل شیون است و در حوزه شعر و داستان فعالیت ادبی دارد.

این مراسم با مشارکت انجمن ادبی کلهر، موسسه فرهنگی هنری پرواز همای سیمرغ، دبیرخانه طرح  پایتخت کتاب ایران در اسلام آبادغرب و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :