به گزارش کلهرنیوز، بهمن نریمانی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: مدارس به هیج عنوان نمی‌توانند «دریافت وجه» را از شرایط ثبت نام بدانند، این کار بر خلاف قانون است اما در صورتی که والدین با توجه به کیفیت و فعالیت مدارس تمایل به پرداخت وجه داشتند، این امر باید حتما به صورت داوطلبانه صورت بپذیرد و هیچ گونه اجباری در کار نباشد.

رئیس ستاد ثبت نام مدارس استان کرمانشاه افزود: اگر مدارس دولتی بر خلاف قوانین اقدام به دریافت شهریه کنند، مشخصات دقیق آن مدرسه باید از سوی والدین به مرکز رسیدگی به عملکرد و ارزیابی شکایات آموزش و پرروش ارسال شود تا در صورت درخواست ثبت شان بتوانیم مشکلات را رسیدگی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: امسال اولیای دانش آموزان می توانند از طریق کد اختصاصی QR بر فرآیند ثبت نام نظارت کنند و با استفاده از دوربین گوشی‌های هوشمند خود کد QR  مدارس را اسکن کرده و از این طریق نظرات و شکایات احتمالی خود را از نحوه ثبت نام، ثبت کنند در ضمن نصب این کد در مدارس الزامی است.

نریمانی بیان داشت: نریمانی گفت: همچنین والدین می توانند هر گونه تخلف را از طریق سایت (https://shekayat.medu.ir) یا به صورت مراجعه حضوری یا با شماره تماس ۳۸۲۳۳۷۴۸ و ۰۹۹۱۶۶۸۵۳۸۶ به اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش استان اطلاع دهند.

وی گفت: در استان ۱۰ اکیپ بازرسی داریم و در هر ناحیه نیز اکیپ هایی بر عملکرد مدارس در هنگام ثبت نام به طور مستمر بر روند فعالیت مدارس کرمانشاه در حوزه ثبت نام دانش‌آموزان نظارت می‌کنند و شکایات بلافاصله پیگیری می شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :