به گزارش کلهرنیوز، محمد رشیدی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز ، اظهار داشت: استان کرمانشاه از نظر بیکاری دوباره بیکار ترین استان کشور اعلام شد، که بیانگر آن است از ظرفیت‌های خدادادی، بالقوه و طبیعی و همچنین از ظرفیت منابع انسانی به درستی استفاده نشده است.

وی افزود: حدود ده ماه از آغاز به کار دولت سیزدهم گذشته اما متاسفانه اتفاق چشمگیری در استان کرمانشاه رخ نداده یا حرکتی آغاز نشده که آینده ای امیدوار کننده را به مردم نوید دهد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به نظر می رسد که دولت انقلابی آیت الله رئیسی باید به صورت جدی دنبال تحول آفرینی در استان کرمانشاه باشد که در پس آن تحولات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به صورت جدی در کرمانشاه صورت گیرد.

رشیدی خاطرنشان کرد: لیاقت کرمانشاه به واسطه مرزداری، رشادت و تقدیم شهدای بزرگوار، بیش از این است که البته در همین راستا ظرفیت های خوبی در دولت و مجلس آمده اند که مردم کرمانشاه را حمایت کنند و این نیازمند به کارگیری منابع انسانی و مدیریتی چالاک، چابک، هوشمند، توانمند، قوی و استفاده کننده از فرصت ها است.

وی افزود: امروز شرايط استان کرمانشاه به گونه ای نیست که مردم احساس امیدواری داشته باشند، برهمین مبنا امیدواریم به زودی تحولات خوبی در کرمانشاه ایجاد شود زیرا در حوزه های اقتصادی و فرهنگی نیازمند ایجاد تحولات خوب و چشمگیری هستیم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان باید خواهان و دنبال کننده این تحول باشند و همراه قاطبه مردم با تغییر ایجاد شده در دولت سیزدهم و آرای مردمی، همراه شوند و در واقع نمایندگان هم آنچه را که مردم در سال ۱۴۰۰ خواسته اند، بخواهند و همراه و همگام با ملت انقلابی حرکت کنند و دنبال کننده چنین تحولی در دولت سیزدهم باشند.

رشیدی خاطرنشان کرد: ما آمادگی داریم همه ظرفیت خود را برای حمایت از نیروهای انقلابی و با استعداد که تحول خواه و تحول ساز باشند، به کار بگیریم و از آنها به طور کامل حمایت کنیم.

تاکید رهبر انقلاب بر ضرورت به کارگیری جوانان انقلابی در بیانیه گام دوم انقلاب

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، بر ضرورت به کارگیری جوانان انقلابی تاکید ویژه ای کردند، در حالی که امروز در کرمانشاه از ظرفیت این جوانان استفاده نشده و این نکته را طی هفت ماه اخیر و از ابتدای آغاز مدیریت جدید استان تذکر داده ایم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی در کرمانشاه، تصریح کرد: شاید در دوره قبل انتظار نمی رفت، از چنین شرایطی بهره بگیریم اما امروز انتظار مردم از دولت سیزدهم و مدیران ارشد این دولت، استفاده از جوانان عزیز انقلابی است.

رشیدی خاطرنشان کرد: ما باید به جای ورود به عرصه هایی که در آن وظیفه ای نداریم، در مواقعی که حمایت کننده، نظارت کننده و مطالبه گر هستیم، با دولت سیزدهم همراهی کنیم و خواهان ایجاد تحول در استان کرمانشاه باشیم.

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :