به گزارش کلهرنیوز، فریبرز کرمی از افزایش تعداد مراجعات به مرز خسروی خبرداد و اظهار داشت: در روز گذشته ۵۵۵۶ نفر از طریق مرز خسروی از کشور خارج و ۱۹۴ نفر نیز وارد کشور شده‌اند و این در حالی است که روز شنبه ۳۸۵۰ ایرانی و ۱۹۰ عراقی از طریق این مرز خارج شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در روز گذشته ۴۹۷ هزار و ۸۵۵ تردد خودرو در محدوده استان ثبت شده است عنوان کرد: در این مدت مجموع تردد ورودی به استان ۵۳ هزار و ۸۱۶ مورد و تردد خروجی از استان ۵۲ هزار و ۱۹۰ مورد گزارش شده و تعداد خودروهای سنگین ورودی و خروجی از استان به ترتیب ۱۰ هزار و ۸۵۳۱ مورد بوده است.

کرمی درباره نرخ‌های مصوب جابه‌جایی زائرین اربعین حسینی برای امسال گفت: برای مسیر تهران به خسروی اتوبوس ۲۵ نفره ۲۹۶ هزار تومان، اتوبوس ۳۲ نفره ۲۵۶ هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره ۱۷۲ هزار تومان تعیین شده است.

وی افزود: برای مسیر تهران به کرمانشاه نیز اتوبوس ۲۵ نفره ۲۸۹ هزار تومان، اتوبوس ۳۲ نفره ۲۴۳ هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره ۱۷۲ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: هزینه کرایه اتوبوس از میدان امام حسین(ع) یا سه راهی نصرآباد قصرشیرین تا پایانه خسروی ۱۰ هزار تومان و به وسیله خودروی سواری ۱۵ هزار تومان است.

کرمی افزود: هزینه کرایه اتوبوس یا ون از مرز خسروی یا منذریه عراق تا کربلا ۲۰۰ هزار تومان و تا سامرا ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است./منبع: تسنیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :