به گزارش کلهرنیوز به نقل از تسنیم ، سردار محمد پاکپور امروز در بازدید از مرز خسروی و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه الان که در مرز خسروی قرار داریم شاهد یک وضعیت آرام و منظم برای تردد زائران هستیم و این امکان با تلاش استاندار محترم، سپاه، ارتش، فراجا و همه ارگان‌ها فراهم شده است.

سردار پاکپور با بیان اینکه تسهیلات و امکانات قابل قبولی در مرز خسروی برای تردد زائران وجود دارد عنوان کرد: این تسهیلات و زیرساخت‌ها باعث شده که ما اکنون شاهد نظم و آرامش خیلی خوبی در مرز خسروی باشیم.

وی گفت: با توجه به زمان برگشت زائران به کشور، ما از امروز تا روز یکشنبه و دوشنبه ورود گسترده‌ای به مرزها خواهیم داشت اما با وجود اینکه امروز هم ورود زائران زیاد و گسترده بوده اما در محوطه پایانه خسروی ازدحام چندانی نمی‌بینیم و این موضوع به واسطه تدابیر اندیشیده شده در استان کرمانشاه است که زائران پس از ورود به مرز سریعاً سوار اتوبوس و رهسپار مقاصد خود می‌شوند.

پاکپور افزود: همکاری و هماهنگی بسیار خوبی در استان برای تردد زائران شکل گرفته و در این راستا همه دستگاه‌ها با یکدیگر همکاری دارند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: برادران سپاه در حال حاضر در مرزهای خسروی، مهران، شلمچه، چذابه و تمرچین فعال هستند و در این زمینه علاوه بر راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی، ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس در این مرزها برای خدمات دهی و تردد زائران مستقر کرده‌‌اند.

وی افزود: همچنین در سایر بخش‌ها مانند حوزه سلامت، بهداشت و حتی آب هم تلاش زیادی از سوی برادران سپاه صورت گرفته است.

 پاکپور گفت: جا دارد از همه تلاش‌های انجام شده در مرز خسروی از سوی استاندار محترم، سپاه، ارتش، فرمانداری قصرشیرین و سایر ارگان‌ها تقدیر و تشکر کنیم که ما امروز شاهد تردد راحت، امن و آسان زائران در این مرز هستیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :