به گزارش کلهرنیوز به نقل از محمد ملکی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: شرکت ایران خودرو کرمانشاه از ابتدای سال تا روز ۱۵ اسفند، با افزایش ۱۶/۳ درصدی تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته، توانسته بیش از ۴۱۱۱۰ دستگاه خودروی پارس تولید کند در حالی که تولید سال گذشته این شرکت ۳۵۳۴۸ دستگاه خودرو بوده است.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه با ابراز خرسندی از رکوردشکنی و تحقق اهداف این واحد صنعتی، از شکست رکورد تجاریسازی خودروها هم خبر داد و افزود:  از ابتدای سال تا روز ۱۵ اسفند تعداد ۴۵۷۹۰ دستگاه خودرو در این واحد صنعتی تجاریسازی شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که تعداد ۳۶۳۸۰ دستگاه خودرو بوده رشد ۲۵/۸ درصدی را نشان می‌دهد.

محمد ملکی از دیگر توفیقات شرکت ایران خودرو کرمانشاه در سال ۱۴۰۱ را کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران، اخذ ۲ گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت یکپارچه و سیستم مدیریت انرژی، انجام پروژه کیتینگ، تولید خودروهای بدون کسری قطعه، تمدید ۲ گواهینامه بین المللی ایزو ۱۴۰۰۱ و ۴۵۰۰۱، اجرای چندین طرح دانش بنیان، کسب عنوان واحد برتر و نمونه استانی و افتتاح خانه بهداشت کارگری (شهید فریدون احمدی) عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه افزود:  در جهت رفاه حال مشتریان و تسریع در تحویل خودرو امکان تحویل محصول در محل کارخانه نیز فراهم شده است. وی احداث ساختمان انتظار مشتریان (شهید محسن حججی) را هم در راستای حفظ کرامت مشتریانی دانست که از اقصی نقاط کشور به این واحد صنعتی جهت تحویل خودرو مراجعه می‌کنند.

وی تصریح کرد:  محصول قطعه سازانی که در استان کرمانشاه فعالیت می‌کنند در خط تولید این شرکت به کار می‌رود که همین موضوع اشتغال غیر مستقیم بالایی را ایجاد کرده است.

شایان ذکر است شرکت ایران خودرو کرمانشاه در ۲ حوزه واحد برتر و کارگروه نمونه در سی و چهارمین جشنواره امتنان عنوان نخست را کسب کرده که به همین خاطر کاندید کسب عنوان برتر در سطح ملی نیز شده است.

گفتنی است تمامی محصولات شرکت ایران خودرو کرمانشاه دارای ۳ ستاره کیفیت است و افزایش سطح کیفی با اجرای پرژه‌های بهبود در دستور کار این سایت تولیدی قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :