به گزارش کلهر نیوز ، پایگاه خبری پلیس روز جمعه به نقل از سرهنگ علیرضا مرزبانی اعلام اظهار کرد: محموله اول قاچاق مربوط به شهرستان پاوه می شود که با تلاش ماموران ۲ هزار و ۴۲ دست پوشاک قاچاق به همراه ۷۰۰ کیلوگرم گردو کشف شد.
وی افزود: یک هزار و ۸۴۹ دست از این لباس ها شامل کت و شلوار مردانه و ۱۹۳ مورد نیز مربوط به شلوار زنانه می شود که به همراه گردوی قاچاق کشف شده ارزش ریالی آن ها به یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال می رسد.
سرهنگ مرزبانی یادآوری کرد: همچنین در این راستا سه دستگاه خودرو توقیف و سه نفر قاچاقچی نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.
جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه در ادامه به پوشاک قاچاق کشف شده شهرستان کنگاور نیز اشاره و ارزش آن را بیش از ۲۵۷ میلیون ریال عنوان کرد.
وی یادآوری کرد: ماموران انتظامی کنگاور با تشکیل یک تیم عملیاتی ویژه، محور ورودی شهرستان را زیرپوشش قرار داده و پس از هماهنگی با مقام قضائی به یک دستگاه خودرو پژو پارس مظنون و نسبت به متوقف کردن و بازرسی از آن اقدام کردند.
سرهنگ مرزبانی با بیان اینکه در بازرسی های صورت گرفته، ماموران موفق به کشف ۵۱۵ دست انواع پوشاک قاچاق از داخل خودرو شدند، افزود: ۲ متهم نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
وی، مبارزه با قاچاق کالا را یکی از ماموریت های مهم پلیس کرمانشاه در سال حمایت از تولید ملی عنوان و تاکید کرد: ماموران انتظامی استان با تمام توان مقابل این پدیده خواهند ایستاد.
شهرستان پاوه در شمال غربی کرمانشاه و شهرستان کنگاور نیز در شرق مرکز استان واقع شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید :