به گزارش کلهرنیوز، و به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه، محمدرضا آمویی در دیدار جمعی از نانوایان شهر کرمانشاه با وی اظهار داشت: نان کرمانشاه در سالهای گذشته حتی در سطح کشور به کیفیت مناسب شناخته شده بود اما اکنون کیفیت پایین نان پخت شده سبب نارضایی مردم شده است.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه بسیاری از مردم از کیفیت نان در کرمانشاه شکایت دارند بیان کرد: صف‌های طولانی، عدم نصب تابلویی برای اعلام ساعات کار نانوایی و روزهای تعطیل نانوایان بخشهای دیگر گلایه‌های شهروندان کرمانشاهی از این صنف است.

آمویی بخشی از وضعیت کنونی پخت نان در کرمانشاه را به عواملی متعددی همچون هزینه دستمزد کارگران، میزان سهمیه آرد نانوایان، کیفیت آرد کارخانه‌ها و… مربوط دانست.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با تأکید بر اینکه نانوایان باید در جهت کسب رضایت عموم مردم تلاش کنند تصریح کرد: مجموعه مدیریتی استان به دنبال کاهش مشکلات این صنف است و بر این اساس کمیته‌ای برای بررسی وضعیت نان در کرمانشاه تشکیل شده است.

آمویی با بیان اینکه تمامی مطالب بیان شده توسط نمایندگان نانوایان در این جلسه پیگیری خواهد شد بیان کرد: امیدواریم با رسیدگی به این مطالبات، دغدغه‌های این صنف برطرف شود و این اقدامات به افزایش کیفیت نان و کاهش نارضایتی مردم در کرمانشاه منجر شود./مرصاد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :