به گزارش کلهرنیوز به نقل از اسلام آباد خبر ، جلسه شورای ترافیک اسلام‌آبادغرب به ریاست فرماندار و با حضور مهندس جابری معاون برنامه‌ریزی فرمانداری، سرهنگ بهادرنیا رئیس پلیس راهور شهرستان، سرهنگ جعفری رئیس پلیس‌راه کرمانشاه – خسروی ، سرهنگ غلامی رئیس پلیس‌راه اسلام‌آباد – پلدختر ،  مصطفایی رئیس اتاق اصناف، مهندس خاطریان رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای، مهندس ناظری رئیس اداره راه و شهرسازی، مهندس امیری رئیس اداره صمت شهرستان و مهندس نوری نماینده شهرداری اسلام‌آبادغرب در سالن شهدای مرصاد فرمانداری شهرستان برگزار شد.

فرماندار اسلام‌آبادغرب در این جلسه اظهار کرد: شورای ترافیک شهرستان ضمن در نظر گرفتن معیشت و مشکلات مردم باید حقوق شهروندی اکثریت جامعه شهری را نیز درنظر بگیرند و در این راستا با اجرای مر قانون زمینه خدمت‌رسانی به مردم را فراهم نمایند.

حمیدرضا کرمی با تاکید بر ساماندهی دستفروشان و میوه‌فروشان وانتی و راه‌اندازی هفته بازار، گفت:  دستگاه‌های متولی بویژه شهرداری ها و پلیس راهور باهمکاری و هماهنگی سایر دستگاهها اهتمام جدی در راستای رفع مشکلات ترافیکی شهر داشته باشند و درخصوص جانمایی هفته بازار بررسی لازم توسط کارشناسان صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های مواصلاتی شهرستان باید با اولویت کار تمام اعضاء باشد.

مهندس کرمی افزود: تغییر مبلمان و زیباسازی شهر  برای مدیران عضو شورای ترافیک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مردم هم در اجرا و رعایت چارچوب قانون باید کمک کنند، در حالیکه هم اکنون شاهد اشغال پیاده‌رو توسط برخی مغازه‌داران هستیم  که باید سد معبر شهرداری بدون مماشات با متخلفان برخورد نماید.

در این جلسه مدیران و کارشناسان نکته‌نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و  به منظور منظور بررسی مصوبات جلسات قبل و بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی شهرستان مصوباتی اعم از

۱. بررسی جانمایی مکان برای هفته بازار

۲.نصب بنر در خصوص اطلاع رسانی کرایه تاکسی

۳. بررسی احداث پارگینگ خودرهای سبک و سنگین در جنب کشتارگاه

۴. بررسی راه اندازی بازارچه برای دستفروشان

۵.ایمن سازی مسیر روستاهای بدرگرد و کله جوب  با نصب علائم و تجهیزات ترافیکی

۶. ساماندهی دستفروشان و وانتی‌های میوه‌فروش مرکز شهر و خیابان‌های اصلی

۷. پیگیری رفع مشکل معارضین پل‌های زیرگذر محور اسلام‌آبادغرب به حمیل

۸. پیگیری و بررسی انتقال ضایعات فروشان و نمایشگاه‌های خودرو به خارج از شهر

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :