به گزارش کلهرنیوز  ، محمد خسروی در مورد پیش بینی وضعیت هوای استان کرمانشاه طی هفته پیش رو گفت: بر اساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی سامانه بارشی حاکم در منطقه، همچنان تا روز دوشنبه به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد و رعدوبرق در سطح استان می شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: بارش غالباً طی ساعاتی از اواخر وقت روزهای یاد شده، در نیمه غربی بویژه اورامانات و نواحی جنوبی استان، شدت بیشتری خواهد داشت.

 وی تصریح کرد: بارش های مذکور در بعضی ساعات با وزش باد نسبتاً شدید، آبگرفتگی معابر عمومی و رگبار تگرگ نیز همراه خواهد شد.

خسروی خاطرنشان کرد: گرد وغبار موجود، در حال خروج از جو استان است اما به دلیل تقویت میدان های باد جنوبی در منطقه، احتمال این که طی ساعاتی از اواخر وقت امروز تا ظهر فردا یکشنبه هوای استان بخصوص در مناطق مرزی مجدداً غبارآلود شود، چندان دور از انتظار نیست.

وی گفت: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه، در حالی که احتمال بارش در سطح استان بسیار ضعیف به نظر می رسد، دمای هوای روزانه نیز روندی افزایشی خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: به دنبال این شرایط از روز پنجشنبه تا شنبه هفته آینده، سامانه بارش زای دیگری جو استان را تحت تاثیر گرفته ضمن کاهش نسبی دمای روزانه، به تناوب شرایط را برای وقوع بارندگی همراه با وزش باد و رعد و برق در سطح استان فراهم خواهد کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :