به گزارش کلهرنیوز ، مدیرعامل شرکت باختر بیوشیمی در این آیین گفت: داروهای هپاتیت C، هپاتیت B و پیشگیری و درمان ایدز و ۲ قلم داروی دیگر نیز که قبل از سال ۹۷ تولید شده بودند، امروز به صورت رسمی رونمایی شدند.
به گفته دکترعلیرضا برازش، هم اکنون در شرکت باختر بیوشیمی ۱۵۰ قلم انواع دارو براساس استانداردهای روز دنیا و با بهترین کیفیت تولید می شوند.
وی با بیان اینکه داروهای تولیدی در این شرکت از بهترین مواد اولیه ساخته می شوند، گفت: این شرکت حتی در دوران تحریم نیز از کیفیت خود کاهش نداد و با همان کیفیت استاندارد دارو تولید و روانه بازار مصرف کرد.
مدیرعامل شرکت باختر بیوشیمی، ارتقا کیفیت داروها را یکی از مهمترین اهداف این شرکت دانست و اظهار داشت: سیستم مدیریت کیفیت این شرکت بر روند تولید دارو با کیفیت نظارت مستقیم دارد و داروهای تولیدی این شرکت نیز از سوی وزارت بهداشت، سازمان جهانی بهداشت و سایر نهادهای تخصصی ملی و بین المللی کنترل و رصد می شوند.
برازش با بیان اینکه با توجه به کیفیت بالای داروها، تاریخ مصرف بیش از ۹۰ درصد تولیدات شرکت انقضا پنج ساله دارند، اضافه کرد: در طول ۲ دهه اخیر داروهای مربوط به بیماری هپاتیت توسط این شرکت تولید می شوند و شرکت بیوشیمی باختر کرمانشاه تنها تولید کننده این قلم دارو در کشور است.
وی از حمایت های وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از این شرکت قدردانی کرد و گفت: مکمل هایی از جمله مکمل های ورزشی و گیاهی نیز در این شرکت تولید می شوند.
مدیرعامل شرکت باختر بیوشیمی، هدف نهایی این شرکت را بی نیازی کشور به واردات دارو دانست و تاکید کرد: تیم پژوهشی این شرکت به صورت مستمر در حال کشف و تولید داروهای جدید هستند و می خواهیم با بالاترین کیفیت و قیمت پایین دارو را در اختیار هموطنان قرار دهیم.
به گفته برازش، بخشی از داروهای تولیدی شرکت باختر بیوشیمی به خارج از کشور صادر می شوند./ایرنا

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :