به گزارش کلهرنیوز ،  به نقل از پایگاه خبری پلیس، این نمایشگاه روزهای پنجشنبه هر هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر پذیرای بازدید علاقه مندان خواهد بود.

این نمایشگاه در سالن شهدای اصناف واقع در میدان آزادی شهر کرمانشاه قرار دارد.

نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی با همکاری معاونت اجتماعی، پلیس مبارزه با مواد مخدر و اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان، اتاق اصناف و سازمان مردم نهاد “انسان، دشواری وظیفه” برپا شده است.

هدف از برپایی این نمایشگاه، آشناسازی مردم و خصوصا نسل جوان با آسیب های اجتماعی در حوزه های اعتیاد و فضای مجازی و به منظور پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب در این حوزه ها می باشد.

بازدید از این نمایشگاه در روز و ساعات یاد شده برای عموم مردم آزاد است.

دستگیری سارق حرفه ای سیم برق با ۱۲ فقره سرقت در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق حرفه ای سیم برق و کشف ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “حسین براری” اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در یکی از محلات شهر کرمانشاه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان با گشت های نامحسوس خود موفق به شناسایی یک سارق شده و در ادامه با هماهنگی مقام قضائی نسبت به دستگیری وی در مخفیگاهش اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: متهم در بازجویی اولیه در کلانتری به ۱۲ فقره سرقت سیم برق در سطح شهر اعتراف کرد.

سرهنگ براری همچنین از معرفی متهم به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

وی تاکید کرد: پلیس با تمام توان در راستای مقابله با سرقت و دستگیری سارقان اقدام و اجازه فعالیت مجرمانه به هیچ کس نمی دهد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه همچنین بر لزوم همکاری مردم با پلیس به منظور ایجاد امنیت پایدار در جامعه تاکید و اظهار کرد: شهروندان هرگونه مورد مشکوک را با مرکزی فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

شهادت هدیه ای الهی است که به بندگان خاص اهدا می شود

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب با تمجید از مقام شامخ شهدا، شهادت را هدیه ای الهی دانست که به بندگان خاص خداوند اهدا می شود.

سرهنگ “سلیم سلیمی” در دیدار با خانواده شهید “سعید رجبی ” اظهار کرد: شهدای والامقام سندهای افتخار و حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد به گونه ای که دشمنان نیز به آن معترف هستند، عزت و اقتداری که ثمره خون شهداست.

سرهنگ سلیمی گفت: برای ملتی هم که شهادت افتخار باشد تسلیم در برابر استکبار و زورگوران دنیا بی معناست.

فرمانده انتظامی گیلانغرب با بیان اینکه شهدا با ایثار و فداکاری های خود شجاعانه در راه اعتلای امنیت و آرامش کشور تا پای جان ایستادند، گفت: فداکاری آن ها در تاریخ انقلاب ثبت خواهد شد.

وی همچنین از صبر و استقامت خانواده های شهدا نیز تجلیل و تاکید کرد: ارزش کار این خانواده ها کمتر از عزیز شهیدشان نبوده است.

سرهنگ سلیمی در پایان رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا را از وظایف مسئولان عنوان کرد و گفت: دلجویی و سرکشی از این افراد باید در دستور کار گروه های مختلف جامعه قرار گیرد.

فرمانده انتظامی گیلانغرب در پایان با اهداء لوح و هدایایی از خانواده این شهید والامقام تجلیل کرد.

آمریکا بازنده همیشگی تقابل با ایران بوده است

فرمانده انتظامی استان با اشاره به خروج آمریکا از برجام، گفت: این کشور مستکبر بازنده همیشگی تقابل با جمهوری اسلامی بوده و این موضوع در طول ۴۰ سال گذشته بارها و به روشنی ثابت شده است.

سردار “منوچهر امان اللهی” اقدام آمریکا در خروج از برجام را اثبات کننده غیرقابل اعتماد بودن آن ها عنوان و بر ادامه راه عزتمندانه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

وی با بیان اینکه آمریکا در مقابل ایران همواره بازنده ای بزرگ بوده، افزود: آن ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی هرگز نتوانتستند به اهدافی که مقابل کشورمان جستجو می کردند، دست یابند.

سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: دشمنی امریکا با ملت و دولت ایران تازگی ندارد و نزدیک به ۴۰ سال است که در صدد ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: آمریکا از یک سو به خاطر ماهیت و خوی استکباری خود و ایران هم از سوی دیگر به دلیل ماهیت سازش ناپذیری خود با استکبار و مبارزه با ظلم و استبداد، همواره در تقابل با یکدیگر بوده اند.

وی تصریح کرد: تاریخ هم به خوبی ثابت کرده که ایران برنده و پیروز این تقابل بوده است؛ پیروزی که با حضور رهبری فرزانه و آگاه و مردمی با بصیرت و همیشه در صحنه حاصل شده است.

سردار امان اللهی، مبارزه با استکبار را جزء باورها و اعتقادات همیشگی ملت ایران برشمرد و افزود: همین مسئله باعث ناراحتی امریکا شده، چون نمی تواند کلمه ای حرف زور به ایران بزند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به خروج امریکا از برجام، گفت: این خروج هیچ ضرری برای انقلاب و نظام اسلامی ندارد و بازنده نهایی این جدال بدون شک خود آن ها خواهند بود.

وی تاکید کرد: اگر ملت با بصیرت و مقاوم ایران مانند همیشه با یکدیرگ اتحاد و همدلی داشته باشند و همچنان از سخنان و فرمایشات رهبری تبعیت کنند هرگز آسیبی از سوی دشمنان به ان ها نخواهد رسید.

سردار امان اللهی همچنین به حضور پرشور مردم کرمانشاه در مراسم راهپیمایی ضداستکباری روز گذشته که پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد نیز اشاره و ضمن قدردانی از این حضور آگاهانه، آن ها را حامیان اصلی انقلاب و نظام اسلامی معرفی کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان گفت: انقلاب اسلامی به پشتوانه همین مردم فداکار بوده که روز به روز بر قدرتش افزوده و در برابر دشمنان پیروز و سربلند بوده است.

دستگیری عامل حمله به مامور پلیس راهور در روانسر

فرمانده انتظامی شهرستان روانسر از دستگیری فردی که چندی پیش به مامور پلیس راهنمایی و رانندگی حمله و وی را مورد ضرب و شتم قرار داده بود، خبر داد.

سرهنگ “محمد قنبری” اظهار کرد: این فرد اقدام به درگیری با سرباز وظیفه پلیس راهور در حین انجام وظیفه و ضرب و شتم وی کرده و سپس از محل متواری شد.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان روانسر با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی توانستند خودروی متهم را در یکی از محله شهر شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، خودرو را به پارکینگ منتقل و در عملیاتی ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان روانسر خاطرنشان کرد: متهم پس از بازجویی های مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم به دستگاه قضائی معرفی شد.

وی یادآوری کرد: هرگونه تعرض به ماموران در حین ماموریت و انجام خدمت، جرم بوده و برابر قانون با خاطیان برخورد می شود.

اجرای طرح مردم یاری در روانسر

سرهنگ قنبری در بخش دیگری از سخنانش به اجرای طرح مردم یاری در روانسر اشاره و اظهار کرد: بهداری فرماندهی انتظامی این شهرستان با همکاری هلال احمر و تشکیل تیمی پزشکی در مناطق محروم اقدام به خدمات رسانی کرد.

فرمانده انتظامی روانسر افزود :در این طرح تیم پزشکی به همراه پزشک معتمد انتظامی ضمن حضور در مناطق محروم شهرستان اقدام به ویزیت و تست های سلامت رایگان برای افراد محروم و سالمند نمودند.

وی در پایان اظهار کرد: خدمت رسانی به مردم و برخورد با مجرمان همواره سرلوحه کار پلیس بوده است.

بازپس گیری اراضی ملی از دست زمین خواران در شهرستان هرسین

جانشین فرمانده انتظامی استان از بازپس گیری ۷۰ هزار متر از اراضی ملی در شهرستان هرسین از دست زمین خواران خبر داد.

سرهنگ “علیرضا مرزبانی” اظهار کرد: به دنبال شکایت اداره منابع طبیعی هرسین مبنی بر اینکه فردی اقدام به زمین خواری و تخریب و تصرف اراضی ملی کرده موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از تحقیقات و استعلام لازم و محرز شدن جرم این فرد، با هماهنگی دستگاه قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام شد.

سرهنگ مرزبانی با بیان اینکه متهم در بازجویی های بعمل آمده به جرم خود مبنی بر تصرف اراضی ملی به مساحت هفت هکتار (۷۰ هزار متر) اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: طبق نظر کارشناسان، ارزش زمین پس گرفته شده از این زمین خوار به یک میلیارد ریال می رسد.

وی تصریح کرد: اقدام لازم برای جبران خسارت های وارده و استرداد زمین به اداره منابع طبیعی صورت گرفت.

سرهنگ مرزبانی در پایان برخورد قاطعانه با زمین خواران و متعرضان به منابع و اراضی ملی را از جمله ماموریت های پلیس استان ذکر کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :