به گزارش کلهرنیوز از مرصاد ،علیرضا گودرزی در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال ۹۷ که در بیت امام جمعه کرمانشاه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزار شد ابراز داشت:حدود ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار به دستگاه‌های ذیربط استان برای کاهش آسیب های اجتماعی اختصاص داده شده است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه از کاهش ۴ درصدی جرائم و پرونده های کیفری در سال ۹۶ نسبت به ۹۵ خبر داد و یادآور شد: در بحث خودکشی ۱۶ درصد کاهش نسبت به سال ۹۵ داشتیم و پرونده نزاع های خانوادگی از ۲۹ هزار به ۲۳ هزار پرونده کاهش پیدا کرد.

وی افزود: در سال ۹۵ تقریبا ۱ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان اعتبار برای ۹ دستگاه بین شهر کرمانشاه و شهرستانها تقسیم شد که ۵۰ درصد به شهر کرمانشاه و ۵۰ درصد دیگر بین ۱۳ شهرستان تفسیم شده است.

گودرزی ادامه داد: از این میزان اعتبار ۲ میلیارد تومان به صورت متمرکز به ۱۰ دستگاه اختصاص داده می شود که در حوزه های طلاق، حاشیه نشینی و … برای کاهش آسیب های اجتماعی هزینه شد.

وی افزود: استان کرمانشاه با داشتن ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با عراق و اقلیم کرد و داشتن منابع طبیعی بسیار و نیروی انسانی و اماکن گردشگری بسیار جذاب نگین غرب کشور است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :