به گزارش کلهرنیوز ، خسرو تمری مدیر اجرایی جشنواره ملی تئاتر مرصاد و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام اباد غرب در گفتگو با اسلام آبادخبر، از تمدید مهلت ارسال به دبیرخانه این جشنواره تا ۳۱ خرداد ماه خبر داد.

وی اظهار داشت: جشنواره ملی تئاتر مرصاد یگ جشنواره ارزشمند و با اهمیت که می تواند بسترساز توسعه تئاتر استان کرمانشاه را فراهم کند.

تمری افزود : ارسال آثار به این جشنواره تا #۳۱ خرداد تمدید شده و علاقه مندان  می توانند فیلم آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام اباد غرب خاطرنشان ساخت: این جشنواره پس از ۹ دوره که به صورت منطقه ای غرب کشور برگزار شد در دهمین دوره آن به صورت کشوری برگزار می شود و لذا باید سطح جشنواره در گستره ملی برنامه ریزی کرد.

وی افزود: فراخوان و شرایط شرکت در جشنواره در سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب به آدرس slgh.farhang.gov.ir قابل دریافت است‌.

گفتنی ست؛ در٢٦ اردیبهشت ماه ۹۷ از پوستر دهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد با حضور منصور وحیدی فر  قائم مقام صندوق اعتباری هنر کشور و جمعی از هنرمندان شهرستان رونمایی شد.

تصاویر تکمیلی:

این خبر را به اشتراک بگذارید :