به گزارش کلهرنیوز ، پیش از ظهر امروز  به مناسبت سوم خرداد مراسم سالروز آزاد سازی خرمشهردر مسجدجامع اسلام آبادغرب برگزار شد.

قدرت اله نجفی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان  ضمن خیر مقدوم به مدعوین یاد و خاطره شهدای عملیات فتح خرمشهر را گرامی داشت.

حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان ضمن گرامیداشت یاد شهدا و روز مقاومت و ایثار، با بیان گوشه هایی از  افتخارآفرینی رزمندگان  در جبهه‌های حق علیه باطل، گفت: نیروهای ایرانی با کمترین تجهیزات و با تکیه بر قدرت ایمان به اراده الهی خرمشهر را آزاد کردند و به قول فرمایش معروف امام خمینی(ره) به درستی خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی افزود: برای عده ای که درک درستی از مبانی اسلام ندارند، فکر می کردند که امام(ره) از سر احساس چنین جمله ای را فرموده اند، اما وقتی به  گستردگی عملیات بیت المقدس نگاه می کنیم، می بینیم که  تمام دنیای غرب و شرق با تمام عده و عده در برابر اسلام صف کشیده اند و صدام را حمایت می کنند، اینجاست که پی می بریم که خرمشهر را خدا آزاد کرد.

حجت الاسلام مهری با اشاره به رمز پیروزی عملیات های دفاع مقدس، گفت: آن روزها در جبهه جنگ خبری از جناح الف و ب نبود و همه رزمندگان اسلام بودند و همه جزو جبهه مقاومت بودند، در این چند سال  انقلاب اسلامی هر جا پشت سر ولایت فقیه حرکت کردیم و حرف ایشان را عملیاتی نموده ایم موفق بوده ایم و هرجایی رهبری فرموده به دشمن اعتماد نکنید، هرچه قد هم امتیاز به دشمن داده شده مشخص شده که این دشمنان قابل اعتماد نیستند.

وی افزود: این جربیات نشان می دهد از بخواهیم در خرمشهر های دیگر هم پیروز شویم باید با اتحاد و یکدلی و با حرکت در راهی که رهبری به ما نشان می دهد باید حرکت کنیم.

 از دیگر بخش های این مراسم معنوی، پخش کلیپی از دوران دفاع مقدس، خاطره گویی ایرج رجبی یکی از رزمندگان شرکت کننده در عملیات غرور آفرین بیت المقدس و مداحی  دلنشین کربلایی احسان ویسی بود./اسلام آباد خبر

این خبر را به اشتراک بگذارید :