به گزارش کلهرنیوز ، پایگاه خبری پلیس روز پنجشنبه به نقل از سرهنگ علیرضا مرزبانی اعلام کرد: پس از اطلاع ماموران مبنی بر اینکه یک دستگاه خودروی کامیون قصد انتقال تعداد زیادی احشام قاچاق به شهرستان کنگاور را دارد، موضوع در ذستور کار پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: مأموران با تشکیل تیمی عملیاتی نسبت به کنترل مسیر تردد خودروها در محورهای ورودی شهرستان اقدام و در نهایت موفق به شناسایی خودروی حامل احشام قاچاق شدند.
سرهنگ مرزبانی ادامه داد: ماموران پس از متوقف کردن خودرو و بازرسی از آن موفق به کشف ۱۱۳ راس دام قاچاق که فاقد هرگونه مجوز اداره دامپزشکی بود، شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، ارزش احشام کشف شده را یک میلیارد و ۲۰ میلیون ریال عنوان کرد.
وی همچنین با اشاره به توقیف خودرو و دستگیری راننده آن، از معرفی متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی و صدور حکم لازم خبر داد.
وی در پایان گفت: پلیس با تمام توان به مبارزه با پدیده شوم قاچاق می پردازد و بدون هیچ گذشتی با قاچاقچیان برخورد می شود.

کشف محموله سیگار قاچاق در کرمانشاه
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه نیز از کشف ۱۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در کرمانشاه خبر داد.
سرهنگ محمدرضا امیری اظهار داشت: به دنبال انجام اقدام های اطلاعاتی مبنی بر اینکه عده ای از قاچاقچیان سودجو اقدام به خرید یک محموله سیگار خارجی کرده و قصد انتقال آن را به استان های مرکزی کشور دارند، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدام های اطلاعاتی مسیر تردد و نوع خودروی حامل کالای قاچاق مشخص و تیم عملیاتی اداره قاچاق کالا و ارز به محور کوزران – کرمانشاه اعزام و این محور به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار گرفت.
سرهنگ امیری تصریح کرد: در نهایت یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که حامل بار سیگار قاچاق بود مشاهده و ماموران نسبت به متوقف کردن آن اقدام کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: با انتقال خودرو به پلیس آگاهی، ۱۵۰ نخ سیگار قاچاق با مارک های مختلف به ارزش حدود ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.
وی در پایان تصریح کرد: متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم معرفی شد.

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :