به گزارش کلهرنیوز ، محمد بیگزاده رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با اسلام آباد غرب،  با ارائه گزارشی از چگونگی اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام و فرزندان خانوارهای محسنین از طرح های مشارکتی  این نهاد است، گفت: کمیته امداد در این طرح ها حامیانی برای دستگیری از ایتام و فرزندان خانوارهای غیر یتیم دارای سرپرست بیمار صعب العلاج جذب می کند.

بیگزاده تاکید کرد: کمک های نقدی حامیان نیکوکار بدون واسطه به حساب شخصی ایتام و فرزندان خانوارهای محسنین واریز می شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۲۶۲ یتیم و ۵۳ فرزند محسنین اسلام آبادغربی تحت حمایت این نهاد هستند، عنوان کرد: کمیته امداد برای کمک به ایتام و فرزندان محسنین ۸۸۹ حامی جذب کرده است.

بیگزاده با یادآوری اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای دستگیری از ایتام و نیازمندان است، ادامه داد: ارتباط معنوی بیشتر با حامیان، استفاده از ظرفیت های تبلیغاتی شهرستان، استقرار پایگاه های جذب حامی در مساجد، ادارات و اماکن عمومی از برنامه های اصلی این نهاد برای جذب بیشتر حامیان در ماه رمضان سال جاری به شمار می رود.

رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب بیان کرد: ۶۰۰ حامی نیکوکار در رمضان سال ۹۶ برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در شهرستان اسلام آبادغرب جذب شده که امیدواریم در رمضان امسال حامیان بیشتری جذب شوند.

محمد بیگزاده با تاکید بر اینکه حداقل کمک اعطای از سوی هر حامی برای دستگیری از ایتام و خانوارهای محسنین ۳۰ هزار تومان است، ابزار امیدواری کرد: کمک های حداقلی مردم نوع دوست، گره های بزرگی را از نیازمندان به ویژه فرزندان یتیم و محسنین باز می کند.

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :