به گزارش کلهرنیوز  ، شهاب نادری در جلسه هم اندیشی بخش خصوصی با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مدیران ما اکثرا ترس از دست دادن صندلی و قدرت دارند  و سرمایه گذاران ما پشت در شهرداران و فرمانداران می مانند و فرار می کنند.

وی با بیان اینکه کاغذبازی و بوروکراسی اداری در کرمانشاه بسیار زیاد است، افزود: در حوزه اورامانات جوانان که بسیار متدین و انقلابی هستند با ۸۶ درصد به دولت رای دادند، اما الان بیکارند.

نماینده مردم پاوه، روانسر و جوانرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مرزی که باید یک فرصت باشد به تهدید تبدیل شده و جوانان تحصیلکرده ما روز به روز بیشتر جذب داعش می شوند.

نادری افزود: چند وقت پیش به سازمان همیاری شهرداری های استان مراجعه کردم، این سازمان هم مثل میراث فرهنگی حیات خلوت شده بود.

وی بیان داشت: ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از مرزهای شوشمی، شیخ صله، تلیه کوه و پرویزخان از محل کوله بری عاید این سازمان شده است که این سازمان برای دفتر خود در تهران ۵ دستگاه خودرو ویتارا، لیفان و مگان و … با پول بیت المال تهیه کرده اند.

نماینده مردم پاوه، روانسر و جوانرود در مجلس شورای اسلامی گفت: در حالی که جوانان ما برای دریافت یک وام دو میلیون تومانی مشکل دارند، آنها برای یک مجلس ترحیم از پول همین مردم دسته گل ۲۵ میلیون تومانی می گیرند، همچنین ۷۰ قطعه سکه طلا با قیمت ۷۸ میلیون تومان خریده اند./مرصاد

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :