به گزارش کلهرنیوز ، این مراسم که از ساعت ۱۱ امروز از میدان آیت‌الله کاشانی به سمت مسجد جامع کرمانشاه آغاز شد، شرکت کنندگان در راهپیمایی با سردادن شعارهای ‘فلسطین، فلسطین حمایت می کنیم’، ‘مرگ بر اسراییل’ و ‘مرگ بر آمریکا ‘، ‘اسراییل مرگت باد، آمریکا ننگت باد’ و ‘اسراییل نابود است، فلسطین پیروز است’ ضمن حمایت قاطع از مردم مظلوم فلسطین، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
‘قیام کن مسلمان، جهاد کن مسلمان بیت المقدس را آزاد کن مسلمان’ و ‘مرگ بر آل سعود خائن’ از دیگر شعارهایی بود که توسط مردم کرمانشاه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و همپیمانانش در راهپیمایی امروز سر داده شد.
مردم روزه دار کرمانشاه همچنین با حمل تصاویر قدس شریف و مقام معظم رهبری و سر دادن شعارهایی نظیر ‘الله اکبر، خامنه ای رهبر’ ، ‘خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست’ و ‘ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده’ بار دیگر ولایتمداری خود را به رخ جهانیان کشیدند.
راهپیمایان کرمانشاهی همچنین پارچه نوشته هایی با عبارات ‘اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود’ ، ‘روز قدس روز اسلام و روز مقابله مستضعفان با مستکبران است’ ، ‘دنیا شاهد سرنگونی ایادی استکبار در منطقه است’ و ‘روز قدس روز بیداری اسلامی است’ را در دست داشتند.
حضور آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه ، ماموستا ملا محمد محمدی امام جمعه اهل تسنن و دیگر مسئولان، ورزشکاران، عشایر با لباس محلی، روحانیون، کودکان و سالخورگان اعم زن و مرد جلوه خاصی به مراسم راهپیمایی امروز بخشیده بود.
مردم مسلمان شیعه و سنی کرمانشاه در راهپیمایی امروز همچنین با به آتش کشیدن تابوت اسراییل غاصب، خشم و انزجار خود را نسبت به این رژیم جنایتکار نشان دادند.
راهپیمایان کرمانشاهی در پایان قطعنامه مراسم امروز را با سر دادن شعار الله اکبر تایید کردند.
نظیر این مراسم در ۳۱ شهر دیگر استان کرمانشاه با حضور پرشور و گسترده مردم روزه دار برگزار شد./ایرنا

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :