به گزارش کلهرنیوز ، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه افزود: مردم‌ همه سختی ها را تحمل می کنند اما اینکه به یکباره خبری مبنی بر اختلاس منتشر شود را قبول نمی کنند.
وی اظهار داشت: از این رو مجلس باید مستقیم وارد شود و بر پولشویی و جلوگیری از فساد نظارت داشته باشد.
وی مجلس را عصاره فضائل و نیکی ها دانست و گفت: مجلس باید اولویت ها را در نظر بگیرد و در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کند.
نماینده ولی فقیه در استان بر رفع مشکلات طبقه ضعیف جامعه تاکید کرد و گفت: اشرافی گری و تجمل گرایی یک سم مهلک برای کشورداری است.
آیت الله علما، ایران را کشوری ثروتمند توصیف کرد و اظهار داشت: تمام استان های ایران ظرفیت های خاص خود را دارند که باید به خوبی مورد استفاده قرار گیرند.
وی تصریح کرد: امروز دشمنان دست به دست هم دادند و تحریم ها و تهدیدها را علیه ما آغاز کرده اند اما با این حال علم و اقتدار در کشور خودنمایی می کند.
امام جمعه کرمانشاه افزود: اسنادی که در قالب کنوانسیون ها، غربی ها به ما ارائه می دهند به دنبال سوء استفاده از آن در زمان های خاص هستند از این رو ما نباید آنها را بپذیریم.
آیت الله علما با بیان اینکه در بحث خانواده باید به اخلاق و رفتار اسلامی و قرآن توجه ویژه داشته باشیم، افزود: در قانون گذاری خانواده نباید به غربی ها نگاه داشته باشیم بلکه باید بر توانایی های خود تکیه کنیم.
وی در ادامه با اشاره به سالروز صدور حکم امام راحل مبنی بر تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی و روز اصناف گفت: اصناف در زلزله اخیر کرمانشاه به خوبی پای کار آمدند که باید از آنها تشکر کنیم.
وی به سالروز ترور مقام معظم رهبری نیز اشاره کرد و گفت: کسانی که دم از حقوق بشر می زنند خود منشا ترور بودند و مردم را به خاک و خون کشاندند./ایرنا

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :