به گزارش کلهرنیوز ، ارسلان حسینی امروز در مجمع انتخاباتی هیئت قایقرانی استان کرمانشاه اظهار داشت: کیفیت رشته قایقرانی در استان بسیار بالاست، اما تنها این رشته در ۲ شهرستان استان فعال است و نباید این رشته ورزشی را تنها در مرکز استان متمرکز کرد.

وی با اشاره به کم‌کاری‌ برخی از مدیران هیئت‌های ورزشی استان گفت: روسای هیئت‌هایی که به امورات هیئت رسیدگی نکنند و وقت نگذارند و کم‌کاری کنند استیضاح می‌شوند، هر فردی مسئولیتی را می پذیرد باید به اندازه مسئولیتش فعالیت داشته باشد و اگر نمی تواند کار کند نباید مسئولیت قبول کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه همچنین با اشاره به نواقص موجود درروند  انتخابات مجامع، از تدوین آیین نامه جدید انتخابات هیئت‌های ورزشی استان خبر داد.

غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی ایران نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: قایقرانان کرمانشاهی از افتخارات قایقرانی کشور هستند و این استان در این رشته جایگاه خوبی در کشور دارد.

وی عملکرد هیئت قایقرانی استان در چهارسال گذشته را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: کرمانشاه پتانسیل‌هایی در رشته قایقرانی دارد که از سرمایه‌های کشور محسوب می‌شود و در صورت عدم بکارگیری آنها در استان ما از ظرفیت آنها در فدراسیون حتما بهره‌مند خواهیم شد.

رئیس فدراسیون قایقرانی ایران بیان داشت: هرچند برخی اختلاف نظرات بین اعضای مجمع قایقرانی استان وجود دارد، اما اگر همکاری نکنید قایقرانی کرمانشاه توفیقی نخواهد داشت./مرصاد

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :