به گزارش کلهرنیوز ، خسرو تمری در گفتگو با خبرنگار اسلام آباد خبر از برگزاری نخستین فستیوال موسیقی مرصاد در شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد وی گفت : این فستیوال در مرداد ماه امسال با حضور ٦ گروه موسیقی استان برگزار می شود.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب در ادامه افزود : برنامه ریزی لازم برای برگزاری این رویداد صورت گرفته و در تلاش هستیم اولین دوره این فستیوال را به نحو شایسته ای با دعوت از گروههای موسیقی سطح استان برگزار نماییم.

تمری بیان داشت : بخش خصوص مجری این فستیوال خواهد بود و حداکثر تلاشمان را بکار خواهیم گرفت تا از تصدی گری بخش دولتی در این جشنواره بکاهیم.

تمری گفت: حماسه مرصاد مملو از ارزشهای انسانی و الهی و ایثار و ازخودگذشتگی است و نمی توان به راحتی از کنار آن گذشت لذا در تلاش هستیم این نام را در تاریخ این سرزمین جاودانه کنیم.

وی افزود : قرار است این فستیوال به مدت ٢ الی ٣ شب در شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شود و لذا باید از ظرفیت بخش خصوصی برای هرچه باشکوهتر برگزار نمودن این جشنواره استفاده کرد.

وی برگزاری جشنواره تئاتر مرصاد در گستره ملی و فستیوال مرصاد را دو رویداد برای جاودانه کردن حماسه مرصاد ذکر و ابزار امیدواری کرد این دو رویداد بتواند هویت این حماسه بزرگ را بازآفرینی کند و ارزشهای آن را به نسل آینده انتقال دهد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :