به گزارش کلهرنیوز ،  امیررضا خادم امروز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با تاکید بر ضرورت حضور بخش خصوصی در عرصه ورزش اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت های مواد ۶ و ۲۷ می‌توان از ظرفیت بخش خصوصی در ساماندهی پروژه های ورزشی بهره‌مند شد.

وی همچنین حمایت جدی از ورزش بانوان را مورد تاکید قرار داد و افزود: در عرصه ورزش بانوان با کمترین حمایت بیشترین بهره را برده‌ایم، ورزش بانوان یک ظرفیت جدی است که باید از آن بهتر استفاده کرد.

خادم با اشاره به فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در حوزه ورزش و جوانان تصریح کرد: در حوزه جوانان نیز سمن‌های توانمندی در استان‌ها فعالیت می‌کنند که افزایش کمی و کیفی آنها مورد تاکید است.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استانهای وزارت ورزش و جوانان همچنین از خدمات و تلاش های ارسلان حسینی مدیرکل پیشین ورزش و جوانان استان کرمانشاه تقدیر کرد و خواستار حمایت ورزشکاران از عزیزی مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان برای پیشرفت و اعتلای ورزش این استان شد.

رضا رحیمی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمانشاه نیز  در این مراسم اظهار داشت: ما در مدیریت استان بر ورزش قهرمانی و ورزش همگانی تأکید بسیاری داریم، امکانات خوبی در حوزه ورزش در استان وجود دارد، اما کافی نیست.

وی از اختصاص تسهیلات ویژه کم بهره برای تأمین زیربناها و سالن های ورزشی استان خبر داد و گفت: نرخ سود این تسهیلات در روستاهای مرزی چهار و غیر مرزی ۶ درصد است، در شهرستان ها نیز ۱۰ میلیاردتومان بودجه در نظر گرفته‌ایم که با نرخ سود ۹ درصد برای علاقه مندان قابل پرداخت است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در بحث ورزش قهرمانی حمایت کاملی را همچون جذب اسپانسر خواهیم داشت و باید از تمام ظرفیت‌ها برای این موضوع استفاده کرد./مرصاد

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :