به گزارش کلهرنیوز  ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: به دنبال دریافت یک فقره حکم جلب مبنی بر اینکه شخصی مبلغ یک میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده بود دستگیری وی در دستور کار ماموران پاسگاه سراب نیلوفر قرار گرفت.

سرهنگ حسین براری افزود: این متهم از سال گذشته به بهانه تاسیس مرغداری از شهروندان مبلغ یک میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود و ماموران انتظامی پاسگاه با انجام کارهای اطلاعاتی و شگردهای پلیسی توانستند محل اختفای متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم مناسب تحویل مرجع قضایی شد.

 

برداشت وجه به صورت غیرمجاز از حساب هم‌خوابگاهی دانشگاه

سرهنگ علی کریمی، رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه اظهار داشت: در تازه‌ترین پرونده‌ای که در پلیس فتا تشکیل شد یک دانشجو با سوءاستفاده از اعتماد دست به سرقت اینترنتی از حساب بانکی هم‌خوابگاهی خود زده است.

وی افزود: به دنبال دریافت شکایتی مبنی بر برداشت اینترنتی غیرمجاز به مبلغ ۲ میلیون ریال از حساب یکی از دانشجویان، موضوع جهت رسیدگی در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت که پس از انجام تحقیقات مقدماتی و با استفاده از اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی متهم شناسایی و با اخذ دستور قضایی به پلیس فتا احضار شد.

رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه ادامه داد: متهم ابتدا منکر قضیه بود، اما پس از مواجهه با دلایل و مدارک مستند به جرم انتسابی معترف و عنوان کرد شاکی هم‌خوابگاهی من است که خود وی شماره کارت و رمز دوم را جهت یک خرید اینترنتی در اختیارم قرار داده بود و پس از فهمیدن رمز دوم آن را ذخیره و پس از مدتی اقدام به برداشت بصورت خرید اینترنتی کردم.

سرهنگ کریمی  به شهروندان توصیه کرد که به هیچ عنوان کارت بانکی و رمز آن را در اختیار دیگران قرار ندهند و در صورت اجبار حتما در اولین فرصت رمز اول و دوم کارت بانکی خود را تغییر دهند.

کشف لباسشویی های قاچاق در روانسر

سرهنگ محمد قنبری، فرمانده انتظامی روانسر اظهار داشت: ماموران یکی از ایست و بازرسی های روانسر در حین انجام وظیفه و در محور روانسر – کامیاران به یک دستگاه خودروی نیسان وانت که درارای بار لوازم خانگی بود مشکوک شدند.

وی افزود: پس از توقیف و بازرسی از خوردو ۱۶ دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک گمرکی و بارنامه و فاکتور بود کشف شد.

فرمانده انتظامی روانسر با اشاره به اینکه نظر کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق حدود ۵۰۰ میلیون ریال است، تصریح کرد: در بررسی‌های به عمل آمده راننده خودرو قصد انتقال اموال مکشوفه از نقاط مرزی به استان های همجوار را داشت که قبل از عبور از مبادی خروجی متوقف شد.

وی با بیان اینکه خودروی حامل بار قاچاق توقیف و به پارکینگ منتقل شد، از دستگیری راننده و تحویل وی به دستگاه قضائی برای صدور حکم مناسب خبر داد.

سرهنگ قنبری، مبارزه با قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس شهرستان در سال حمایت از کالای ایرانی عنوان کرد./مرصاد

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :