به گزارش کلهرنیوز  ، به نقل از گمرکات استان کرمانشاه، خلیل حیدری با اشاره به صادرات گوجه فرنگی از مرزهای استان گفت: در سه ماهه نخست امسال ۲۴ میلیون و ۹۴۷ هزار و ۴۱۶ دلار گوجه فرنگی تازه یا سرد کرده به وزن ۸۸ هزار و ۴۹۹ تن از گمرکات استان کرمانشاه صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر ارزش ۱۴۵ درصد و از لحاظ وزن ۱۰۱ درصد افزایش داشته است .

وی از صادرات ۱۷ میلیون و ۶۹ هزار و ۱۱ دلار از انواع بستنی خبر داد و تصریح کرد: انواع بستنی به وزن ۵ هزار و ۱۱۱ تن از گمرکات استان کرمانشاه صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر ارزش ۶۰ درصد و از لحاظ وزن نیز ۵۷ درصد رشد داشته است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه همچنین از افزایش ۲۸۵ درصدی صادرات نایلون پلاستیکی به صورت رول در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد .

وی میزان صادرات نایلون پلاستیکی به صورت رول را در این مدت ۱۲ میلیون و ۸۳۵ هزار و ۸۸۳ دلار کالا به وزن ۴ هزار و ۳۳۶ تن اعلام کرد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از حیث وزن ۳۹۵ درصد و از لحاظ ارزش ۲۸۵ درصد رشد داشته است.

حیدری بیان داشت: صادرات گرید لوله به صورت پودر ۱۹ میلیون و ۱۴ هزار و ۳۴ دلار به وزن ۱۳ هزار و ۳۷۶ تن عنوان بود که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از لحاظ وزن ۱۴۵ درصد و از نظر ارزش ۱۶۷ درصد رشد داشته است ./مرصاد

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :